Foto bij Celia's Geheim

Je werd wakker. Niet vanzelf; Je werd wakker gemaakt. Burn (die blijkbaar ook je kamer al in kon) schudde je wakker; liep naar de deur toe, zei om 8 uur melden bij de baad, en verdween. Snel kleedde je jezelf om. Net zoals gisteren in high school style. Terwijl je door de gang liep bedacht je wie dat ene meisje van gisteren kon zijn geweest. Maar onderweg kwam je Celia tegen. Wat is er? vroeg je haar. Celia keek je met een ernstige blik aan en vroeg je wat ik dacht dat er met mijn familie gebeurde. 'Nou gewoon' had je geantwoord. Ze keek niet erg blij. Je wou weten wat er aan de hand was, maar je moest vlug door. Een paar minuten later was je aangekomen bij de baas. Hij had jullie team zien trainen, en jullie kregen nu jullie uniform. De uniformen hadden korte mouwen, een paarse bobbel in het midden, en het bestond uit de kleuren geel en wit. Jullie hebben hetzelfde uniform als Diamond Dust, maar dan met de kleuren wit en geel. werd je toen verteld. De baas had me ook gezegt dat ik het moest uitdelen aan mijn teamleden. Bij het middag eten gebeurde er iets wat je niet had verwacht. Gazel en Burn deden erg arrogant tegen de spelers van de tegenpartijen en ook tegen elkaar. Maar toen ze Celia en Grace begonnen te kleineren, toen trok je het niet meer. Je bleek niet de enige te zijn. Celia stond op en zei tegen Burn: Durf je wel? Jezelf hoger te plaatsen dan alle anderen hier in deze zaal. Je bent heus niks meer dan mij hoor. Je wou haar onderbreken negee ze je gewoon. Ze nam dit echt serieus... Iedereen was stil. Je kon haar dit niet alleen laten doen. Je stond op; wierp Gazel en Burn een strenge blik toe en probeerde hun te leren dat dit niet zomaar kon omdat je een aanvoerder was. Later, na het eten kwamen Xera en Grace; ze vroegen me of ik ook hetzelfde had gezien; Celia gedroeg zich vandaag al vreemd; maar dit had echt niemand verwacht. Snel door naar de training; want we proberen ook teamtechniken te creëren. Grace, vroeg jij, zullen wij onze hittsatsu schoten combineren? Ze keek je aan met een bigsmile en glimlachte. Dat betekende ja bij haar. Net toen jullie het wouden proberen kwam Xera er aan gelopen. Waar is Celia? vroeg ze. Grace en jij keken elkaar aan. Jullie vonden het eigenlijk niet vreemd dat Xera dat als eerste had opgemerkt, omdat ze heel erg scherp was in die zaken. Jij mocht de training verlaten, omdat je de aanvoerder was, maar voor de rest mocht niemand het. Je mocht Celia al van begins af aan, en kon haar dus ook echt niet in de steek laten. Je liep zoekend door de gangen van jullie school. Je liep meerdere mensen tegen het lijf, maar geen Celia. Net toen je terug wou gaan lopen naar Blazing Pressure om het slechte nieuws te vertellen, liep je Rhino, een speler van Diamond Dust tegen het lijf. Je vertelde haar alles, maar terwijl ze me bedenkelijk aan keek vroeg ze of ik haar kamer al had geprobeerd. Samen met Rhino liep je naar kamer 37, de kamer van Celia. Rhino knikte en liep verder, waarschijnlijk naar Diamond Dust. Je opende de deur van haar kamer. Maar terwijl het even pijn deed zag je haar trainen. Niet gewoon. Het was een harde training, die ze in haar eentje uitvoerde. Waar ben je mee bezig?! Riep je. Ze keek je aan; en zei dat ze aan het trainen was. WAAROM ALLEEN, JE ZIT IN EEN TEAM EN WE TRAINEN SAMEN. Je wist zelf niet waar je mee bezig was, maar je was erg kwaad. Je overbelast je spieren! Als je zo ... Je laatste woorden kon je niet uitspreken, want Celia begon te schreeuwen. WAAR BEMOEI JIJ JE TOCH MEE. ALS IK ALLEEN TRAIN DAN DOE IK DAT. Je had altijd gedacht dat Celia rustig was, maar nee dus. Nou goed! Riep je kwaad, terwijl je de deur dicht smeed. Precies op dat moment stond Burn voor de deur. He, waar heb jij last van? Je keek Burn aan alsof je...

Reageer (1)

  • Yvnoire

    A secret, that I want to know ;3

    Snel verder! ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen