Could This Be Love
DIT IS NIET HAAR ALIEN VERSIE
DIT IS HAAR NORMALE VERSIE
Dit is een kort hoofdstukje. SORRY MEER KAN IK ER NIET VAN MAKEN
(In de Alius Academy mochten we zelf kiezen; wou je rondlopen met je Alien vorm, of met je menselijke vorm. De meeste 'Aliens' kozen voor de menselijke vorm; jij ook) Je wist eigenlijk niet hoe je Janus moest zien; een vriend, 'collega', noem maar op. Je vond hem wel heel erg lief, en zijn Alien vorm vond je schattig. Opeens voelde je zijn vingertoppen over die van jou glijden. Jullie bloosden allebei, (alweer) maar besloten uit de gang te vertrekken. Hij nam je mee naar een soort van balkon, een heel erg groot balkon. Alleen Aliens met een pasje konden er in; de aanvoerders. Jullie stoken jullie pasjes in de deur, en genoten van het uitzicht. Hij keek je aan, je voelde het gewoon. Het duurde geen paar seconden of zijn lippen lagen al op die van jou. Net toen hij zijn hoofd had terug getrokken hoorden jullie een schreeuw. Snel renden jullie naar beneden. Terwijl jullie samen aan het rennen waren wist je hoe je hem zag: als je lover. Al beneden aangekomen zagen we een meisje in het gras liggen. Ze zat vast en dreef weg. Drijfzand zei Janus toen. Je gaf het meisje een hand; ze hield hem vast en Janus hield jou hand weer vast. Samen hadden jullie genoeg kracht, en trokken haar er uit. 'Ik heet Chaos' zei je vriendelijk. Ik weet wie je bent zei ze kwaad, en ze wierp me een dodelijke blik toe. Toen het meisje weg liep, keek je Janus verlegen aan. Ik eh, eh, (je werd zo rood als een tomaat) VIND JE LEUK zei je zo snel mogelijk. Hij was even rood als jou, en vertelde me dat hij jou ook wel zag zitten. Je pakte zijn hand en drukte een kus op zijn wang. Je keek snel de andere kant op; omdat je bang was dat hij je zag blozen. Wil je met... voor dat hij kon antwoorden zei je gauw ja. Was dit echt gebeurt!?!?!?!
Reageer (1)
Awh cute!
1 decennium geledenSnel verder!