Foto bij Hs 19: Mylènes rare gedrag en de verjaardag van Rein

nieuw hs
Inge komt denk ik vanaf hs 23 en Sammantha vanaf 27 of zo
Wat vinden jullie trouwens van de afbeelding?
enjoy xx

(door Britney)
"Happy bday to you, happy bday to you, happy bday to Rei-ein, happy bday to you!", zingen we in koor. We staan in de kamer van MainStreet met z'n allen in een kring rond Rein. Ik knijp in Nils' hand. We tellen af "3 2 1" Op 1 smijten we allemaal ons cadeau naar Rein.
"Dus zo voelt het om met stylodopjes bekogelt te worden", zegt Rein lachend.
Nils grijnst "Inderdaad"
Silke komt naast Rein staan en zoent hem "Gelukkige verjaardag, schat", zegt ze zacht.
"Jij bent mijn grootste cadeau", zegt Rein net zo zacht en hij zoent haar terug.
Wij joelen! De sfeer wanneer we allen samen zijn is gewoon zo leuk! Lynn en Chanyeol zijn natuurlijk niet aanwezig. Lynn is vast weer in de bib. Ik trek een foto.
"Voor op de blog"
Ik heb het plan om een blog aan te maken echt uitgevoerd. Ik heb enkele vaste lezers.
"Melle, schuif eens wat op, ik wil ook op die bank zitten", hoor ik Mylenes stem nijdig zeggen. Nijdig? Ik dacht dat die altijd vrolijk was. Rosanne ziet er al net zo verbaasd uit als ik.
"Je mag wel op mijn schoot zitten hoor, liefje", zegt Melle vriendelijk. Mylène trekt een vies gezicht en gaat dan maar op de grond zitten. Melle ziet er verbaasd en droevig tegelijk uit.
"Jammer dat Chanyeol er niet bij is eigenlijk is hij best aardig", zegt Owen.
"Maar hij moet zo goed als altijd bij Lynn blijven. Waar zouden ze nu zijn? In de bib? Nee, daar is Chanyeol nooit bij. Of is ze alvast aan het aanschuiven voor het eten?", lacht Alexandra. Lynn schuift steeds als eerste aan bij het eten. Dat is weer zoiets raars.
"Of misschien heeft Isabel haar les in beleefd theedrinken", grapt Silke.
"Pardon", zegt Rosanne op de verwaande manier van Isabel. En dan met haar eigen stem "Er is niks mis met theedrinken"
"Maar met jou wel, stom kind", reageert Mylène kwaad.
"MYLENE!!!!!! Wat heb je?!", schreeuwt Fabian. Mylenes gelaatsuitdrukking verandert.
"Niks hoor, ik ben zo vrolijk", ze klinkt niet eens sarcastisch. Ze klinkt verliefd.
(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)
(door Silke)

Iedereen is al terug naar z'n eigen kamer nadat we gegeten hebben, behalve ik, ik ben bij Rein. Daarvoor hebben we Reins verjaardag gevierd. Ben zo trots op mijn boy. Nils, Owen en Daan zijn ook even weg.
"Hou van je", zeg ik en ik neem Reins hand vast.
Opeens kijkt Rein serieus en zegt: "Schat, ik wil niet dat bij ons hetzelfde voorkomt als bij Mylène en Melle. Bij hen is het vuur weg. Nou ja, bij Mylène toch. Melle houdt nog van haar."
Ik kijk hem droevig aan. Ik had dit al zo vaak zelf bedacht, maar als iemand anders het zegt, besef je pas wat het betekent.
Rein gaat verder "Maar misschien kunnen we in de bib een spreuk zoeken zodat hun liefde terugkeert"
Ik schrik en antwoord: "Maar Rein, liefdesspreuken zijn 3ejaarsspreuken en wij zijn 1ejaars. We kunnen dit niet en we mogen ook niet"
Rein zucht. "Ik weet het. Maar ik wil Melle niet kwijt, hij is een goede vriend. We kunnen het aan niemand zeggen. Dan is dit ons geheim. Iedereen zal denken dat Mylène gewoon een slechte bui had"
Ik denk na. Het idee dat we de regels van hoofd Martas overtreden, spreekt me niet aan. Dan gaan we eraan. Maar langs de andere kant Femke is een superfriend!!!!
"Ik zal erover nadenken, goed?", zeg ik. Rein knikt.
"Ik hoop dat het ons niet overkomt", zegt Rein.
Ik stem in. "Maar hoe gaan we daar voor zorgen?"
"Gewoon, verder doen met hoe we nu bezig zijn"
Ik druk een kusje op zijn lippen.
"Zo?"
"Perfect"
Ik lach.(H)

Reageer (3)

  • GossipGirl21

    oee leuk super

    6 jaar geleden
  • certified_cloud

    Zooo schattig!
    Ik kan nog wel ff wachten, maar wel snel verder!!
    Ze moeten Melle en Mylene weer verliefd op elkaar laten worden x

    1 decennium geleden
  • sammainiac

    Snel veder dan
    Haha nee ik wacht wel even maar wel opschieten hij is namelijk erg leuk

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen