Foto bij Blazing Pressure is compleet

V= Vrouw
M= Man

De zon scheen in je kamer; niet fel, maar ook niet zacht. Je opende je ogen. Je schrok wakker, niet alleen omdat de uitslagen misschien al op het prikbord hingen, maar je zag Janus je aan kijken. Wat, wat, wat doe jij hier? Hoe kom je binnen?! vroeg je hem. Janus zuchtte, en vertelde me dat we vandaag ons team, en kostuum kregen te horen. Hij liep weg, terwijl jij nadacht over wat hij je zojuist verteld had. Je kleedde je om, en sprintte naar de kantine. Je keek op het prikbord, en keek tussen alle team-namen. Je scrolde met je ogen over de namen, en kwam uiteindelijk bij Blazing Pressure uit. Er stonden geen namen bij. Huh? dacht je bij je zelf. Je werd getikt op je schouder. Gazel pakte je arm en sleurde je mee naar de baas zijn kantoor. De baas glimlachtte, net zoals altijd. 'Oké' begon hij de teams zijn bekend; zit er een slechte speler bij je team, meld het me, dan kan ik 'het' verwijderen. We keken elkaar allemaal lachend aan, maar de baas keek er erg serieus bij. 'Jullie krjigen nu te horen wie er in jullie team zitten' vervolgde hij. Je hoopte zo dat Celia bij je in het team zat! Hij begon bij Genimi, daarna Diamond, en nu kwam Blazing Pressure. 'Blazing Pressure heeft de teamleden V Chaos (aanvoerder), V Faith (keeper),V Celia,
M Flare, V Grace, V Coco, V Bubble, M Xell, M Fired, M Dhase, V Xera. daarna volgenden de rest van de teams. Je voelde je zo blij; je zat bij Celia in het team!! 'Jullie vragen jullie vast af waarom er maar elf leden in jullie team zitten, of niet soms; nou hier jullie antwoord: wissel spelers zijn niet nodig'. vertelde Mr. Baas ons toen. Nu vertrouw ik jullie en ik wil dat jullie jullie team bij elkaar halen; en dan gaan oefenen. Jullie mogen gaan eindigde hij. Samen met Janus liep je uit de kamer. Je pakte zijn hand en vertelde hem; HOORDE JE DAT IK ZIT BIJ CELIA IN HET TEAM!! Hij keek je aan, glimlachte, en liep verder. 'Wat is er?' vroeg je hem. Janus gaf geen antwoord, en liep verder. Wat is er?! Je pakte hem bij zijn schouders en draaide hem naar je toe. Jullie keken elkaar ernstig aan, net toen Gazel langs kwam lopen; 'Wat is er hier aan de hand, relatieproblemen ofzo? Jullie bloosden. 'Pfff' zei Gazel toen jullie geen antwoord gaven. Eh, sorry zei Janus tegen je. Waarom excuseerde hij zich nou?! dacht je bij jezelf, terwijl je opzoek ging naar je teamleden. Na dat je alle spelers gevonden had, kon jullie training beginnen. 'Laten we beginnen met een opstelling maken' stelde je voor. Xera vond het een goed idee, en jullie gingen aan de slag. 'Oke wie zijn hier verdedigers?' vroeg ze aan haar teamleden. Bubble, Coco en Dhase stoken hun vingers op. 'En wie zijn hier de Middenvelders'? Nu waren Fired, Xell, Celia en zijzelf degene met hun vingers in de lucht. Faith is onze keepster voegde je er maar aan toe. Dan zijn Flare, Grace en jij onze aanvallers? 'Ik denk het' glimlachte Grace. Dat is dus een 1-3-4-3 opstelling lachten Grace en jij tegelijk. Jullie begonnen met schieten op doel; 6 verdedigers, 3 aanvallers, en 1 keeper. Daarna gingen jullie verder met jullie zwakte punten trainen. Faith riep je; ze vroeg je of je jou hittsatsu move kon uitvoeren. Tuurlijk antwoordde je vriendelijk. Je begon te dribbelen, trapte en de bal omhoog, en sprong er achteraan. Rond jou en de bal zag je alleen nog maar vuur ; 2 tellen later veranderde het vuur in sneeuw, wat door het klimaat smolt. Je trapte tegen de bal aan en schreeuwde BURNIG BLIZZARD, de bal ging met volle vaart recht op het doel af; omcirkelt door sneeuwvlokjes, en vlammen. Faith bedacht zich niet, en gilde WATER EXTENSIONNN! twee slierten met water vlogen uit haar handen, en probeerden de bal te stoppen, maar het schot was te sterk, en de bal belandde in het doel. Het was een hele leuke training. In de gang, op weg naar je kamer kwam je Janus weer tegen; er was iets mis, je wist het zeker! Je wou naar hem toe; maar je benen weigerden. Het was ook niet nodig geweest; want hij kwam al naar jou toe. 'Chaos...' Je keek op, en bloosde (maar je was niet de enige.) Er liep een meisje langs; ze had blauw haar, en twee lange witte plukken aan de zijkant van haar hoofd. Ze droeg het naamplaatje met 'Bellatrix' ze bleef even staan, keek naar Janus, mompelde iets onverstaanbaars en liep verder. Zou ze verliefd op hem zijn ofzo? vroeg je je af. Zelfs je gedachten bloosden daarbij.

Reageer (1)

  • Yvnoire

    Yea Celia zit bij jou in het team! :D

    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen