Foto bij Arcadia's steden

Hoi, dit is mijn eerste story dus laat a.u.b. een berichtje achter of het leuk is of niet. Veel plezier met lezen :)

01) Ilias Town. Dit is het stadje waar Blair, Nigel, Yana en Cody vandaan komen. Het heeft een rivaliserende band met Gelios city.

02) Gelios city. Dit is het stadje waar Isaac, Tai, Violet en Jennifer vandaan komen. Het heeft een rivaliserende band met Ilias Town en wint al jaren de wedstrijden van hun.

03) Wasias Town. Dit is de stad waar professor Mariëlle en professor Natasha wonen. Daar kunnen beginnende trainers hun eerste Pokemon halen, met keuze uit 6 generaties.

04) Mythios Town. Mythios Town staat bekend om de legendes van legendarische Pokemon van over de hele wereld.

05) Luias city. Hier staat de eerste gym, geleid door Leaf uit Pallet Town.

06) Silios Town. De tweede gym staat hier en wordt geleid door Gold uit New Bark Town.

07) Crosias city. Deze stad staat bekend om de jaarlijkse Pokemon spelen.

08) Omnios Town. Deze stad ligt aan de zee en de derde gym staat hier. De gym wordt geleid door Ruby uit Littleroot Town

09) Fledias city. Deze stad heeft een duister verleden en er gaan geruchten rond dat het er spookt.

10) Incredios Town. Dit stadje wordt geleid door burgemeester Platinum, die ook de vierde gym leider is en oorspronkelijk uit Twinleaf Town komt.

11) Wifios city. Deze stad staat bekend om hun technologie. Alles is ook geautomatiseerd hier.

12) Alias Town. In deze stad staat de vijfde gym en wordt geleid door White2 uit Aspertia city

13) Pellias city. Deze stad staat bekend om zijn liefde voor Wingull en Pelliper. De zesde gym is hier en wordt geleid door Black uit Nuvema Town

14) Bredias Town. In deze stad staat de day care center en leven veel baby Pokemon. Elke maand wordt er een race georganiseerd waarbij men een ei kan winnen.

15) Tinkios city. In deze stad is de zevende gym en die wordt geleid door Crystal uit New Bark Town.

16) Chibias Town. In deze stad staat de achtste en laatste gym. Die wordt geleid door Diamond uit Twinleaf Town.

17) Eftias City. In deze stad trainen trainers vaak voor de Pokemon league.

18) Pokemon league.

De Elite 4 bestaat uit:

Pearl
Silver
Cheren
Hugh

De kampioen van Arcadia is Blue.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen