Sylvene Katherina Falleth

‘Shit, shit, shit shit!’ riep ik gefrustreerd uit. Over een kwatier zou hier een jongen staan, op en top in zijn kleding. En hoe zie ik er uit? Niet! ‘Syll, wat bazel je nou allemaal?’ hoorde ik Daniëlle vragen terwijl ze kort een blik door mijn slaapkamer deur wierp. ‘Bill komt langs.’ Mompelde ik was gefrustreerd. ‘Oehh!’ riep ze wat over enthousiast. ‘Ell! Come on..’ ik hoorde haar lachen. Ze vond dit vast erg hilarisch maar ik dus even absoluut niet. Ik ben spontaan met me acties, maar als het dan eenmaal zo ver is en het gaat om jongens. Je kunt me opvegen. ‘Syll, föhn je haar even ik leg wel een setje klaar voor je, goed?’ Dankbaar keek ik haar aan. ‘Dank je!’ gilde ik half terwijl ik me als een gek naar de badkamer verplaatste. ‘Ik ben over vijf minuten weg, Kenneth is al naar huis dus je hebt het rijk voor je alleen!’ riep ze nog voordat ik de föhn aanzette.

Nadat ik mijn haar iets in model had gebracht met mouse hield ik er los een borstel doorheen. Lang haar dat nu grof golvend over mijn schouders hing. Ik sloeg het simpel even naar één zijde en pakte mijn gezicht crème. In snelle vege smeerde ik het uit. ‘Tandenpoetsen!’ gilde ik tegen mezelf. Mijn ogen gleden over het houtendressoir. Nadat ik klaar was met tandenpoetsen vloog ik nog net niet terug mijn slaapkamer in. Daniëlle had het setje netjes op mijn bed gelegd. “Veel plezier, Geniet er van! En niet te veel stressen al weet ik dat je dat toch doet. Het komt wel goed liefje! Btw als jullie nog ergens heen gaan er hangt een nieuw zwart leren jasje in me kast, feel free to wear it! love’x” Had ze geschreven op een klein briefje, wat lief. Het scheelt dat Daniëlle me stijl kent anders was het een ramp geweest, we verschillen nogal. Goedgekeurd wierp ik een laatste blik in de spiegel. Een lichte aansluitende jeans met hier en daar wat scheuren daarin een zwarte dunne riem. De top was vrij simpel wit en zonder mouwen, en ik had het een beetje slordig in mijn jeans gestopt. Een donkerblauw vestje met gouden knopen als laatst.

Ik ademde een keer diep in en uit. Ik opende de deur en zette een glimlach op bij het zien van blond wat langer haar. ‘Hai, kom er in!’ groette ik hem. Ik gaf hem vlug een kus op zijn wang. Hij lachte ‘Goeie morg.. ohnee wacht middag’ terwijl hij weer op keek van zijn zware zwarte horloge. ‘Verwacht er niet te veel van hoor!’ ik hoorde hem weer lachen, zijn aanstekelijke lach. Ik sloot de deur achter me, en liep richting de woonkamer. ‘Waarom zou ik dingen verwachten?’ ‘Ach, betweter.’ Grinnikte ik wat. Ik duwde hem nog net niet neer op de bank. ‘Koffie?’ Hij knikte uitbundig en keek me vriendelijk aan. ‘Daar voor ben ik hier toch?’ hoorde ik hem wat spottend roepen terwijl ik de keuken in liep. ‘Nah! Ik kan je ook zo weer de deur wijzen hoor.’ Terwijl ik naar achter leunde en hem aankeek vanuit de keuken. Hij keek me met puppy oogjes aan. ‘Alsjeblieft niet?’. Ik begon te lachen. ‘Hoe moet ik daarop nee zeggen? Manipulator!’ Ik hoorde hem luid in de lach schieten.

Ik zette een kop dampende koffie voor hem neer. ‘Heb je er wat in?’ hij schudde zijn hoofd en nam het kopje van tafel. ‘Zwart is het lekkerst.’ Ik begon instemmend te knikken. ‘Ben ik met je eens.’ Een aangename stilte vulde de kamer. Ik keek naar zijn handen, slanke vingers versierd door grote zilveren ringen. De een met een steen er op de andere was getekend door een kruis. Ik hield er wel van. ‘Vind je ze mooi?’ net op het moment dat ik weer een slok wou nemen. Nog net kon ik mezelf hervatten. Mijn wangen kleurde schaamrood. ‘Hmm, ja ik hou er wel van.’ Mompelde ik wat verlegen. Hij lachte even en begon aan zijn ringen te prutsen. ‘Verzameld door de tijd heen eigenlijk.’ ‘Gaaf.. mag ik?’ en ik zette me kop neer op tafel en reek naar zijn hand. ‘Ja hoor, tuurlijk.’ Lachte hij wat verlegen. Ik nam zijn hang zijn zijde zachte vingers. De aanraking alleen al, zo ongekend. Mijn vingers gleden stuk voor stuk over de ringen heen. Ik bleef op de ringvinger hangen. Het was een zilveren ring gesierd door een grote diepzwarte steen. Vrij simpel maar prachtig. Mijn vinger gleed over de steen geslepen in verschillende hoeken. Het leek wel of ik even in trans was. ‘Mijn eerste ring, uit Parijs.’


Reacties, Kudo's, commentaar :3?




Outfit: http://weheartit.com/entry/83562649/via/Caribbeanlime

Living: http://www.coosyd.com/classic-diy-living-room-idea-wall-art-for-taurus-sign/classic-diy-living-room-idea-wall-art-for-taurus-sign-picture/

Bedroom: http://www.mediaty.com/bedroom-design-bedroom-designs-modern-bedroom-design-adventure-bedroom-design/

Bathroom: http://www.coosyd.com/inspiring-exquisite-apartment-bathroom-design/inspiring-exquisite-apartment-bathroom-design-picture/

Kitchen: http://www.paseoner.com/cushioned-apartment-interior-design-ideas/white-kitchen-cabinets-with-silver-refrigerator/

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen