Losing trust - 067
“Juliaaa wat leuk om jou weer te zien” zei hij op zijn liefst. Ik verafschuwde die schijnheilige kop echt! “Ga je me nog voorstellen of moet ik dat zelf doen” zei hij lacherig waarna hij even een knikje gaf naar Harry. “Uhm Hazz dit is Jake mijn collega.. waar ik het weleens over heb gehad” ik wist niet goed uit mijn woorden te komen. Waarom moest die rot jongen nou weer het moment verpesten. “Aanganaam Harry” zei Harry op zijn nets en stak zijn hand uit naar Jake waarna hij die zorgvuldig beet pakte en schudde. Ik was bang en daar had ik zo mijn redenen voor. Ik hoopte.. nee.. smeekte dat Jake weer weg zou gaan, maar hij bleef gewoon heel gezellig alsof er nooit wat was gebeurt staan kletsen met Harry. “Julia wat is er met je wang gebeurd?” shit en daar had hij me. Ging hij zou serieus dit spelletje spelen?! “Ze is gevallen van de trap en viel met haar wang tegen de kast aan” ik zuchtte even opgelucht maar wist donders goed dat Jake wist dat Harry loog. “Oh echt? Dus dat is er gebeurd he ..” hij kreeg weer die enge grijns op zijn gezicht en zei dat hij een afspraak had waarna hij uit mijn beeld verdween. “Die Jake valt nog best wel mee. Aardige jongen”. Ik knikte even waarna we weer door liepen. Ik voelde mijn mobiel trillen toen ik op de bank lag tv te kijken terwijl Harry aan het koken was. ik pakte hem van de bank en zag dat ik een smsje had van .. Jake. Wat wil die gast van mij?! Heel verstandig om tegen dat lieve lieve vriendje van je te liegen. Niemand wil dat hij er achter komt of wel eh? Zorg dat hij niks door krijgt anders ben ik hier nog niet klaar mee. Mijn hart begon sneller te kloppen en ik had het gevoel dat hij langzamerhand wel in mijn keel zat. Dit liep uit de hand. “Jij kijkt ook of je net de ergste horror film in real hebt meegemaakt” ik schrok me dood van Harry die lachend de woonkamer in kwam. Hij zakte naast me op de bank en keek me bezorgd aan. “hee ik wou je niet laten schrikken.. Voel je je wel goed je ziet bleek” oke juul waarheid vertellen of niet? Ik dacht terug aan het smsje. Zorg dat hij niks door krijgt anders ben ik hier nog niet klaar mee. Oké antwoord gevonden.. liegen… “Ja ik voel me prima zag wat vies op tv niks ernstigs” ik lachte naar hem. Ik glimlachte terug waarna hij zei dat we konden eten en we samen naar de keuken liepen waar echt een verrukkelijke geur uit kwam. Alleen had ik geen honger meer. Waar moest dit mij gebeuren?
Reageer (1)
Ga snel verder xx
1 decennium geleden