KaulitzTwinsAndUs - 4
maak eerst de vorige deelen anders snap je er niks van
ik wil 5 reacties anders ga ik niet verder
....
...
,,,,,
>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
<<<<<<<<<<<<<<<
jaaaa
je doet de deur open. en ja hoor het is tom "kom je ?" vraagt hij. "ja ik kom". hij slaat een arm om je heen en lopen naar de auto.
"Heb je al iets gehoord van de dokter Bill? " " nee.. dat niet" " Hé op welke naam hebben jullie haar eigelijk geregistreerd" "Kaulitz" zeggen alle vier de jonges " op Kaulitz?, wrm niet op listing.. of op Schäfer" "ooh dat komt omdat mijn kleine broertje Bill desi leuk vind en hij wou dat persé " "ah oke...".
"ik ga heel hard laggen als ze straks in het ziekenhuis zeggen familie kaulitz" "waarom dat ?" vraagt tom "omdat ik geen kaulitz heet vind ik dat grappig" "aha oke" zei tom.
Als jullie bij het ziekenhuis zijn gaan jullie op een bankje zitten "Familie kaulitz?" "WHUAHAHAHA omg" lag je zagt ,, tom kijkt je lagerig aan " Is er iets grapig ofzo?" zegt Gustav " Nee hoor " zeg je snel.
net voordat jullie binnen zijn barsten tom en jij in laggen uit maar dat hielt ook alweer snel op. "het gaat weer wat beter met desi ze ligt alleen nog wel in coma".
zegt de dokter "oke.. wanneer komt ze deruit?" vraagt bill paniekerig."weten we niet.. ze is wel stabiel nu" " okee.." zeg je en je gaat met de rest naar de kamer van desi en je legt een bos met roden rozen neer.
je gaat naast desi zitten en zegt tegen haar "ik hoop dat je snel weer beter word".
Bill pov
je kijkt naar desi en je buigt je over haar heen je kust haar op haar mond je voelt zagt een tong tegen je lippen je sgrikt naar achter "watis er ?" "nix .. uh nix..".
je ziet dat desi der ogen beweegt "kijk ze beweegt met haar ogen!!!".
je ziet dat het weer verzwakt... en iedereen kijkt geshoked" bezoekerstijd is voorbij"
jullie gaan weer terug,, en je loopt zonder wat te zeggen naar de tourbus en gaat slapen , de volgende dag ga je je metteen omkleden en alleen naar het ziekenhuis je loopt naar haar bed en geeft haar nog een kus je voelt weer wat terug "desi " zeg je zagt ze opent haar ogen en je gaat langzaam naar haar lippen toe en geeft haar een kus dat later veranderd in een tz , dan gaat je telefoon .. het is tom "Hallo?.. Ja ik ben bij het ziekenhuis.. " je legt weer neer en kijkt desi weer aan.
"wat is er gebeurt ?"vraagt desi.
"je bent zegmaar flouw gevallen" je ziet dat ze een beetje begint te trillen ,, " desi is alles oke?".
"het gaat wel" "oke" "moet ik iets voor je halen ?".
"een glasje water zou goed zijn" je loopt de gang op en haalt een glaasje water.. je geeft het aan desi en kijkt haar aan "wat is er?" "nix.. ik .. ik kijk gewoon hoe mooi je bent".
je ziet dat rooz begint te blozen. je kijkt desi heel sgatig aan.
"desi.. je word een beetje rood.." je pakt een roos en houd het naast haar hoofd "nog even en desi is zo rood als deze roos " lag je , je ziet dat desi meelagt.
desi drinkt laggend haar water op. je gaat op het bed zitten.
"heei nadin!!" hoor je desi zeggen , nadine geeft desi een knuffel en jij pakt haar hand.
"ik ben blij dat je weer wakker bent" zegt nadine. tom komt ook binnenlopen.
"tom ik moet met je praten " zeg je je loopt met hem de gang op " IK HOU GVD VAN DESI!!" "aah wat lief" zegt hij terug "WAt moet ik ?".
"umm dat moet je zelf weten" "van wie hou jij dan tom ?".
"nadine.. " "ah. cuwl.. MAAR HELEP NOU!!" " okee okee.. ga romanticus spelen!!" "HOE??" "probeer.. wacht.. jullie krijgen een date he?" " ja?" "maak the best date ever" " ja.. oke hoe dan?" " met met.. rozen .. en champanje.. en ga romantiesh doen" " oke.. broer.." jullie lopen naar binnen en tom meteen naar nadine, nadine grijpt haar kans en kust hem zagt op zijn mond "JOOOW NADINE ,, IK BEN HIER OOK!!" zegt desi metteen "whahahaha" julie laggen allemaal.
er komt een dokter binnen lopen "bezoekerstijd is voorbij".
je loopt zonder wat te zeggen naar de tourbus, en gaat slapen.
nope
jammer dan
Reageer (1)
bitte weiter
1 decennium geleden-xxx- desireetjuH(je alle beste vriendin:P)