lees maar

ik heb mijn arm in het gips dus daarom wil ik reacties (A)

houd je van me?????

tuuuuuuurlijk
tuuuuuuurlijk
tuuuuuuurlijk
tuuuuuuurlijk
tuuuuuuurlijk
tuuuuuuurlijk
tuuuuuuurlijk
tuuuuuuurlijk
tuuuuuuurlijk
tuuuuuuurlijk
tuuuuuuurlijk
tuuuuuuurlijk
tuuuuuuurlijk

leuk hé

idd
nee sukkel

jaaaaa!!!
je gaat cola halen voor jullie allebij en als je terug komt zie je nadine huilen "nadine wat is er ?" "de dokter" "wat is er mee?" "hij kwam net met.. " "met?" "hij zei dat ze in coma licht " je laat van de shrik de cola uit je handen vallen en krijgt tranen in je ogen
"heeft ie dat egt gesegt ?" "ja" "ik geloof het niet" zei je en je barst weer in tranen uit.
er komt een dokter naar jullie toe lopne " jullie mogen haar bezoeken"
jullie lopen naar binnen en jullie lopen allebij naar een kant van deso. "nadine blijf hier bij desi ik ga tom bellen" "okee". "tom kom nu naar het ziekenhuis" "ik kom eraan ben er over 10 minuten als er geen file is" "oke tot zo". je loopt weer naar binnen. "en ??" "hij is er over 10 minuuten" "oke".
"en de andere?" vraagt ze nog " die komen waarschijnlijk ook mee" " oke.."
je begint weer te huilen "het komt wel weer goed" zei nadine. "denk je ?" "ja ik denk het niet alleen ik weet het ook" "oke".
tom komt binnen "WAT THE FUCK IS ER GEBEURT :| " "rustig Broertje!" zeg je , gustav en georg komen er ook achter lopen met een schrik op hun gezicht
"tom doe rustig" zegt nadine. "ze ligt in coma" bill begint zagtjes te huilen.

nadine pov.


er komt een dokter binnen "bezoekerstijd is over" jullie worden naar buiten gestuurt en belofen elkaar dat jullie elke dag de kamer komen bij vullen met rozen voor desi.
"wrm is die bezoekerstijd zo kort ik haat het dat het zo kort is" "morgen gaan we weer en dan nemen we rozen mee heel veel rozen" zei bill. "komen jullie me morgen ophalen tom ?" "ja natuurlijk doen we dat" "oke". en je geeft tom een kusje op zijn wang.
je loopt de ziekenhuis uit en je word thuis afgezet en vertelt je moeder alles "Ooh wat erg gaat het met haar!" vraagt je moeder bezorgt.
"ik heb geen idee hoe het met desi gaat ik hoop alleen dat ze snel weer beter word" "ik ook" zei je moeder "ojaa ik word morgen opgehaalt door tom,bill,gustav en georg dan gaan we weer naar het ziekenhuis" "oke".
je gaat naar je kamer en start je computer op ,, je ziet een foto van desi die ze naar je had gestuurd "desi.. ik mis je " zeg je zagt.
je zit al een tijdje op de computer en je kijkt op de klok je ziet dat het alweer twaalf uur is. je sluit de computer af en gaat naar bed.
je gaat slapen

* volgende dag *

je word wakker en kijkt op de klok .. "HALF 9 AL!! "sgreeuw je.
"OOOOOH FUCK STRAX BEN IK NIET KLAAR ALS ZE VOOR DE DEUR STAAN" je pakt snel je kleren doet ze aan doet je haar en doet wat make-up op en rent naar beneden pakt een boterham en pakt je geld. je eet snel je boterham op net als je hem voor de helft op hebt gaat de bel.......

reacties??????

.

Reageer (1)

  • xCandyAttack

    heftig:O

    snel verder:D


    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen