KaulitzTwinsAndUs - 2
dit is deel twee
laat pliesss een reactie agter
ben je beniewt ?
jaaa
nee
laat je een reactie agter ?
jaa
nee
hier komt het verhaal
hier komt ie
Je probeert op te staan maar zakt gelijk weer door je benen en je stoot je hoofd.
Bill pov:
je probeert rooz vast te pakken maar je bent net telaat.. haar.. haar hoofd bloed "TOM BELL 112 GVD!!" je ziet dat tom héél snel 112 belt en even later komt er een ambulanse aan "er mogen 2 mensen mee " " Mam mag ik mee?" vraagt nadine " Ja gaa maar" "en wie nogmeer?" vraagt de dokter " Ik ga wel mee" zeg je snel , je gaat de ziekenwagen in en je ziet desi voor je liggen met bloed op haar hoofd "Bill wat als ze het niet red?" zegt nadine die tegenover je zit "ze.. ik weeniet" er rolt een traan over je oog "B-Bill?" " Ja?" "je geeft om desi hé ?" "Ja.. Ze is .. " je stopt oppeens "zeghet maar.. " "ze is het mooiste wat ik ooit heb gezien.. ik .. ik wil haar leren kennen maar ze doet zo.." "hard to get?" zegt nadine er meteen achteraan,, " Ja.. indderdaat.." zeg je met een lag
Nadine pov:
je houd desi der hand vast en er rollen ene paar tranen over je wangen "ze licht zo... zo stil" zeg je oppeens Bill zegt nix "Bill? zou ze in coma zijn?" " dat.. kán.. want.. ze stoote haar hoofd.. toen ze viel en.. " " en?" " Dan kan ze in coma raken"."ik hoop het niet". "ik ook niet". "bill ? heb je misgien een idee wrm se is flauw gevallen?". "umm... ja misgien wel". "wat dan". "ik vroeg om haar nummer en toen stond se op en viel flauw"."weetje Bill.. ze vind je echt leuk.. " "ohja? " "ja echt.." "vertell wat doet ze dan?"."ze heeft het egt de heele dag over je". "ojaa egt waar ?" "ja egt waar en der kamer hangt helemaal vol met posters van jou en ook wat van heel TH maar meer van jou". "serieus ?" "ja ik meen het toen we hier naartoe gingen was egt super zenuwagtig om jou in het egt te zien"."ze heeft.. ook iets geprobeert" "hoe bedoel je " "ze eeh.." "Wát bedoel je nadine?" "ze heeft een keer.." "Ja?"."nou het is best moeilijk om het te zeggen ik ben bang dat je sgrikt" "ik beloof dat ik niet super erg ga sgrikken dat ik een hart aanval krijg" "oke daar komt het" "oke.." "nou het begon een tijdje terug.." "ja.?" ze was heel erg van slag" "wrm ?" "omdat ze dagt dat ze je nooit zou ontmoeten enzo" "oke" "toen heeft ze bijna zelfmoord gepleegt" je merkt dat bill stil word. "en toen ?" "niemand kon der tegen houden". bill zegt nog steets nix. "ze wou bijna springen en toen hoorde se ineens spring nicht". je merkte dat bill je aankeek. "jij was degene die haar tegen heeft gehouden". "Heb ik haar tegen gehouden...?" "ja en ze wou zo graag dat jij het wist dus nu weet je het"."maar hoe heb ik dat gedaan?" "je um.. je stem ofzo.. zei ze tegen mij" "me stem?" "ja.. dat alleen jij dat kon.." " dus ik heb iemands leven gered" "niet zomaar iemand.. je heb desi der leven gered" "ja.. weet ik.. " "BILL!!" " Jaa wat? ik ben geshoked" "oh.. nah.. ze is er in ieder geval.. nu " "Hm.. ja ik weet het.."."ze haalt het wel" "hoe weet je dat zo zeker ? "omdat jij er bent ze doet alles om bij jou te zijn" "egt waar ?" "ja egt waar".
Bill pov:
je pakt desi der rechter hand en ziet heel vaag een litteken in de vorm van een B "Nadine kijk"."het is de B van Bill" "ik zie het" "hier heeft ze me nooit over verteld" "hoe heeft ze dat gedaan?" " ik denk met een mes ik denk dat ze dat heeft gedaan voor dat ze wou springen". "maar wrm ?" "omdat ze wou laten zien dat ze van je houd"."aha.. okeei" je voelt je een beetje droog."desi is nog steets niet wakker" "nee ik weet het" "ik hoop dat we er bijna zijn" "ik ook".je voelt dat de auto stopt en de deur word open gedaan
Bill pov
De deur word open gedaan en desi word eruit gehaalt je loopt hun achteraan. ze word op een witte bed neergelecht en jij en nadine worden tegen gehouden door een dokter "maar!!"schreeuw je "jullie kunnen niet verder.. ga daar maar zitten" je kijkt hem boos aan en je kijkt dan naar nadine die staat te huilen "desi.." snikt ze " weetjewat we gaan daar gewoon zitten.. we horen het." zeg je vol zelfvetrouwen " o-oke"."hoelang zitten we hier nou al ?"vraagt nadine "ik heb geen idee" "dit duurt veels te lang" "inderdaad ik heb trouwens dorst wil jij ook wat nadine ?" "ja is goed" "wat wil je ?" "doe maar cola" "oke ben zo terug" "oke".je gaat cola halen voor jullie allebij en als je terug komt zie je nadine huilen "nadine wat is er ?" "de dockter" "wat is er mee?" "hij kwam net met.. " "met?" "hij zei dat ze in coma licht".
jammer dan
jammer dan geen verhaaltje
Reageer (1)
wil je mijn quizlets maken over De popgeest?
1 decennium geleden+ please reaction