Ze lopen terug het verboden bos door tot het dorpje. Ze sliepen daar in een hotel en aten in het restaurant. Stitch zegt nu moeten we een manier zien te vinden om terug naar onze wereld te vertrekken. Een tienermeisje had dat gehoord en ze gaat naar hun tafel en ze legt een papiertje op tafel Ariël kijkt op het papiertje en ze ziet er een adres op staan. Na hun eten gaan ze naar buiten en gaan ze alle straten af naar de straat dat er op het papiertje staat na dat gevonden te hebben zoeken ze naar het nummer ze komen aan een mysterieuze villa en ze bellen aan de deur zwaait open Stitch zegt direct wees op je hoede er is hier een tovenaar. Opeens zegt een stem “ hoe weet je dat ik verkies heks als je het niet erg vind.” Ze zien een vrouwtje van 30-40 jaar oud Stitch zegt “bij alle tovenaars of heksen zwaaien de deuren open” de heks zegt “ooow dus dat heeft me verklapt. Maar wat zoeken jullie eigenlijk?” Ariël zegt we zoeken een weg om naar huis te gaan de vrouw zegt “ wist je dat er hier een waterval is? Heel gezellig om met te kinderen naar toe te gaan en er is een legende dat vertelt van wanneer je het water raakt van het vallende water je gaat naar de bestemming waar je heen wilt gaan.” Ariël wou juist vragen wat dat er mee te maken had maar ze word al meegetrokken ze lopen naar de waterval en ze snapt het helemaal. Ze neemt de handen van haar twee lieftallige dochters en roodkapje neemt de hand van Stitch vast. Ze lopen door het water en ze komen in hun wereld terecht. Ze nemen afscheid maar niet voor lang de volgende dag maken Roodkapje en Rapunzel Stitch wakker. Stitch word wakker en hij ziet dat hij word gedragen. Hij wordt neergezet hij staat recht en hij ziet een gezellig blokhutje met welcome home staat hij laat een traan want na dit avontuur beseft hij eindelijk dat hij nooit meer alleen is. Want hij heeft familie om zich heen!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen