Ariël neemt de hand van Roodkapje en ze lopen het dorpje in ze vroegen of ze een meisje hadden gezien die Rapunzel noemt. Maar ze hadden geen idee. Ze gaan op een veldje en ze zien een ezel. Roodkapje rent er naar toe en de rest loopt achter haar aan. Roodkapje vraagt aan de ezel “wat is jouw naam?” De ezel praat terug en hij zegt enthousiast “ik ben ezel en wie ben jij?” Roodkapje word blij en ze zegt “ik ben Roodkapje” Ariël komt erbij staan en ze vraagt aan de ezel of hij een Rapunzel kent Hij zegt “sorry, maar ik ken geen Rapunzel in het dorp maar er gaat een roddel rond dat achter het verboden bos een meisje gevangen word in een toren.” Ariël vraagt “ het verboden bos klinkt nogal gevaarlijk hoe geraken we daar door?” de ezel glundert en zegt “geen nood ik heb een vriend Shrek hij is een beetje anders maar hij kan een perfecte gids zijn voor jullie!” ondertussen zat Ariël en Stitch te trillen op hun benen en ezel vraagt “wat is er?“ Roodkapje huppelt naar ezel maar ze huppelt door ezel draait zich om en ziet dat Roodkapje Shrek aan het knuffelen is. Ezel zegt heel overtuigend “ en hier is jullie gids mijn vriend Shrek jullie hoeven niet bang te zijn hij is een hele trouwe vriend. Ariël en Stitch ontspanden alweer. En Stitch zegt “aangenaam kennismaking” Shrek zegt “dus jullie willen door het verboden bos volg mij maar!” Ze lopen door drijfzand komen langs zombies die om aandacht vragen en vechten tegen duistere legers. En komen eindelijk aan een klein open plekje met twee bomen aan de overkant ze lopen ernaar toe en lopen erdoor. Ze zien 1 hele grote toren en Roodkapje kon het niet laten om haar zusje te roepen “Rapunzel! Rapunzel! Rapunzel!” Rapunzel keek uit het toren raampje en ze roept “Ik geraak hier niet uit mijn haren zijn lang genoeg om iemand omhoog te brengen en omlaag maar niet mezelf” Shrek “ zegt ik heb een idee maar juist als hij dat wil doen komt er van achter de toren een grote draak iedereen denkt we zijn er geweest maar nee hoor de draak ziet ezel en ze is helemaal verkocht Shrek merkt dat op en hij zegt “leid de draak af!” niet dat dat zo moeilijk was. Shrek loopt tegen de meer en nog eens en nog eens en de toren stort in. Ariël loopt naar Rapunzel tijdens Rapunzel aan het vallen is maar ze is te traag en gelukkig is Stitch snel genoeg om Rapunzel op te vangen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen