Stitch en Ariël stappen uit het huisje en ze lopen weer naar het zuiden. Tot ze weer aan de twee struikjes komen. Ze duwen de twee struikjes opzij en ze zien weer het hartenpaleis. Ze stappen weer naar de wachters en de wachter herkennen hen meteen en ze laten hen binnen de tweede paar wachters hielden weer de deur open en liepen weer achter ons naar de balzaal. De hartenkoningin vliegt om Stitch nek en ze heeft tranen in haar ogen ze zegt heel dankbaar” dank jullie wel dat jullie mij weer goedhartig hebben gemaakt en hier is jullie druppel bloed voor de transformatie dat zal de tovenaar hebben bedoeld.” Stitch en Ariël buigen en stappen het kasteel uit. En daar zat de hoedenmaker lekker te wachten Ariël zegt we kunnen vertrekken ze liepen in het bos en ze zoeken en zoeken het word stil aan nacht en de hoedenmaker zegt dat wee een plaats moeten vinden om te overnachten. Dus ze zoeken naar een slaapplek. Maar voor ze die vinden word het al donker. Ze zoeken nog even door en gelukkig vinden ze een blokhutje. Ze kloppen maar er woont niemand ze gaan binnen en ze steken een paar kaarsen aan ze zien dat er een open haard is dus ze zetten die ook aan. Ze doen de deur op slot en ze eten gauw nog wat kip die ze onderweg hadden gevangen. Op een gegeven moment klopt er iemand paniekerig op de deur. Ariël doet de deur open. Ze zag niet veel alleen een huilend meisje met een rode kap op het hoofd ze stapt binnen in het ligt en geeft Ariël een knuffel. Ariël zegt rustgeven “Ssssht Ssssht je bent veilig nu.” Ariël doet de kap af en schrikt zich een ongeluk ze zegt “ Ben jij dat Roodkapje Ben jij dat!” roodkapje keek omhoog en zag Ariel’s tranende gezicht met tranende gezichten zaten ze elkaar aan te staren en opeen riep Roodkapje “mama je bent terug!” Ariël zegt” ja, mama is terug.” Opeens vroeg Roodkapje “waar is zus?” daar had Ariël niet opgerekend dus ze zegt “mama heeft zus nog niet gevonden maar samen vinden we haar wel!” Roodkapje zegt “ok mama ik hou van jou!” Ariël zegt “ik ook van jou!”. Dus Ariël stopt roodkapje in en ze zit nog even aan het vuur. Stitch komt bij haar zitten en hij vraagt “wat is er?” ze zegt hoopvol” ik hoop dat we rapunzel ook terug vinden!” ze zucht en ze zegt dat ze gaat slapen Stitch kijkt nog even in het vuur en hij doet het zelfde.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen