Ariël valt op de grond. Ze opent haar ogen ze ziet twee mooie lange benen. Stitch staat omgedraaid en Ariël vraagt “waarom sta je nu met je rug naar mij toe ben je kwaad op mij?” Stitch schud nee en hij geeft een mooie zalmroze jurk en Ariël begrijpt het ze trekt de jurk aan en hij past perfect. Stitch draait zich om en hij neemt haar hand stevig vast en ze lopen naar het hutje van Merlijn. Stitch klopt weer aan de deur maar de deur zwaait weer open. Deze keer zien ze Merlijn niet maar een grote tornado in het midden van de kamer en ze worden meegezogen. Ze doen hun ogen open en ze zien een heldere lucht en hoge boomtoppen. Ze horen geluiden van vogels en wind. Ze staan op en Stitch zegt dat ze in een ander sprookjesland zitten en dat hier waarschijnlijk het hartenpaleis is. Ariël knikt en ze lopen door het bos opeens komen ze een raar wezen tegen met een hoed op. Ariël zegt “Hallo, wie bent u?” het wezen zegt” ik ben de hoedenmaker, wie zijn jullie?” vraagt hij er nog bij ze antwoorden in koor “ik ben …” Stitch zegt “ zeg jij maar eerst” waarop Ariël volgde “ ik ben Ariël” Stitch volgt en zegt “ en ik ben Stitch” de hoedenmaker kijkt geïnteresseerd en vraagt “ wat komen jullie hier doen? Want ik heb jullie hier nooit eerder gezien.” Stitch knikt en zegt “ inderdaad wij moeten naar de hartenkoningin voor een opdracht. En daarna moeten wij de twee dochters vinden van Ariël” De hoedenmaker antwoord met een trilling in zijn stem “ De ha.. ha.. hartenkoningin, dat is een zelfmoordmissie! Maar goed. Hoe noemen je twee dochters?” Ariël antwoord erg verwart “ euhm ja sorry, ze noemen roodkapje en rapunzel.” “Moest je daarover denken?” lachte de hoedemaker haar toe ze antwoord wat gekwetst “NEE, ik vond het verwarrend hoe je humeur zo snel kan veranderen.” De hoedenmaker denkt na en ontwijkt het antwoord van Ariël en zegt “Goed als jullie naar het hartenpaleis willen gaan moeten jullie een gids hebben ik neem jullie graag mee naar het hartenpaleis maar ik ga niet naar binnen deal?” Stitch zegt snel voordat Ariël ging antwoorden “deal maar na de missie help je naar het zoeken naar haar dochtertje!”
Hoedenmaker spreekt nu alsof Ariël er niet meer bij staat “ afgesproken! Laten we vertrekken dan!”

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen