Stitch rent door het zand het bos in. Hij rent tot een klein hutje aan de rand van het bos. Hij klopt op het houten deurtje en de deur valt open. “Hallo, is er iemand?” vraagt Stitch terwijl de deur sluit. Hij schrikt en kijkt achter zich. Hij ziet een langen man met blauwe gewaden en een lang witte baard. De man zegt “aah Stitch lang geleden dat ik jou heb gezien sorry voor het schrikken je weet nooit wie er aan klopt. Maar goed voor wat kom je?” Stitch legt de situatie uit aan Merlijn en vraagt “kan je iets doen waardoor ze benen heeft” Merlijn kijkt bedenkelijk en zegt met een mysterieuze stem “wat houd dat in voor mij?” “ik doe alles!” zegt Stitch. “hmmm wat dat betreft ik heb een druppel bloed nodig van de hartenkoningin in de plaats krijg jij een drankje voor een waterwezen naar landwezen te brengen. Maar let op! Magie wordt altijd betaald dat betekend dat ze een landwezen wordt maar ze wordt nooit meer een waterwezen.” Stitch denkt na maar dan komen haar dochters in zijn hoofd en hij accepteert de deal. Hij krijgt het drankje terwijl Merlijn de laatste woorden uitspreekt “kom terug met het meisje om 21:00 precies dan zet ik je op weg” en hij verdwijnt. Stitch loopt met een knoop in zijn maag het hutje uit. Hij weet niet wat hij kan verwachten. Maar hij zet het over zich heen en hij rent naar het strand. Hij ziet dat Ariël al zit te wachten. Ze vraagt “heb je het?” hij zegt uitgeput “ja, ik heb het maar voor dat je het opdrinkt moet je weten eenmaal je dit drankje drinkt kan je geen waterwezen meer zijn.” Ze denkt even maar ze antwoord “ik doe alles voor men dochters!” waarop Stitch terug bijt ”voor we je dochters kunnen zoeken moeten we eerst een opdracht vervullen van Merlijn”
Ze antwoord er nogal trots op “en wat mag die opdracht dan wel zijn?” waarop Stitch met nog meer twijfel antwoord “we moeten een bloeddruppel halen van de hartenkoningin.” Ariël slikt maar ze pakt het drankje toch uit zijn klauwen en ze zet het aan haar mond en drinkt het in 1 slok uit. Haar staart is aan het schitteren en verandert in twee mooie benen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen