Oke komt weer een hoofdstukje. Heel misschien schrijf ik vandaag nog meer maar morgen ben ik jarig en komt er visite dus dan kan ik niet. En donderdag heb ik net als Rein pww dus dan moet ik heel veel leren om mijn cijfers op te halen. Want ik sta redelihk slecht. Dus ik denk dat jullie het straks eventjes zonder mij moeten doen
Ps kudo's en reacties zijn fijn
Xxx Iris

(Vanuit Daan)

Ik zie hoe Emma kwaad naar boven loopt. Boos kijkt Mike naar hun vader. Pap kun je nou niet 1 keer gewoon een normale grap uit halen. Hoezo ik vond hem redelijk normaal. Zij heeft ook water over mij heen gegoten he. Ja en terecht dit was echt niet grappig. Hun vader haalt de schouders op ach ja verschil in humor moet er ook wezen. Ik sta op ik ga even bij Emma kijken hoor. Ik zou het niet doen als zij boos is blijft ze dat wel even en kun je beter niet bij haar in de buurt komen. Ik plof weer terug op mijn stoel en eet verder van mijn pizza. De rest van het eten is iedereen stil, waarschijnlijk bang om iets verkeerds te zeggen. Totdat Katy het toetje pakt en zegt. Kom op zeg het lijkt wel alsof er iemand dood is. Oke Emma is boos en pap had dat niet moeten doen maar laten we er alsjeblieft over ophouden. Iedereen knikt instemmend en gelijk begint Rein te vertellen over de grote blunder die hij laatst opgelopen had. De hele tafel lacht en de stemming is weer goed alleen ik vind het echt zielig voor Emma dat ze zo alleen boven zit. Mike ziet dat ik er mee zit en zegt weetje Emma blijft nooit lang boos die staat waarschijnlijk binnen een half uur alweer beneden om sorry te zeggen. Ik knik een beetje vaagjes. Ik heb een gevoel dat Emma me nodig heeft. Maar ik kan nu moeilijk tegen iedereens advies in toch nasr boven gaan. Wanneer we het toetje op hebben ruimen we even de tafel af en vraag ik of ik zou afwassen. Oh nee dat hoeft echt niet hoor zegt Emma haar moeder met een glimlach. Oh ik doe het graag hoor zeg ik terwijl ik de afwasborstel pak. Ik laat het water erin lopen en begin aan de afwas. Vanuit de woonkamer hoor ik gelach dus vraag ik wat ze aan het doen zijn. Oh we zij op Twitter mainiacs aan het antwoorden. Aha wanneer de afwas gedaan is plof ik ook bij hun op de bank en doe ook mee. Haha check deze vraag die is echt zo dom en die kom je overal tegen. Welke Nils buigt zich over mijn mobiel heen. Deze hier hebben jullie al zin in 22 december. Haha tuurlijk hebben we daar zin in als we dat niet hadden dan hadden we het ook niet georganiseerd hè. Ja dat bedoel ik. Ik kijk verder naar de vragen die voorbij komen. He Daan hoe is het met je vriendin. Ik denk aan Emma en bedenk me dat ze nog altijd alleen boven zit. Zie je wel dat die niet binnen een halfuur uit zichzelf beneden komt. Even heb ik de neiging op meteen naar boven te lopen. Maar dan bedenk ik me dat ze waarschijnlijk gewoon eventjes alleen wil zijn andees was ze ook wel naar beneden gekomen.

Een uur later zitten we nog steeds op de bank inmiddels televisie te kijken. Ik voel mijn mobiel trillen en kijk op het scherm. Hey ik denk dat je beter even bij Em moet kijken. Ze wou het zelf niet vragen en ik mocht het ook niet doen dus zeg aub niks. Succes x Nikki. Ik schrik. Shit waarom ben ik niet eerder gegaan. Gelijk sta ik op. Jongens ik ga naar Emma. Ik heb je gewaarschuwd he zegt Mike nog mar dat kan me even niets schelen Emma heeft me nodig en wel nu.

Reageer (2)

  • UrWishhx

    Wat schattig :D ps : Weet je wel hoe moeilijk het is om mt nep-nagels te typen :P

    1 decennium geleden
  • xxxKatexxx

    Snel veder

    Please vandaag nog een stukje en gefeliciteerd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen