Foto bij Mijn laatste dag als Clarisse?

Nog even doorbijten, hierna komen de plezier hoofdstukken. Ik weet het dit is allemaal zo serieus en zoveel gedachten :$.

Hmm, het klonk vreemd, en bovendien mag je op je 13e je naam nog helemaal niet veranderen maar het klonk wel leuk. De vrouw vervolgde haar verhaal.
Jullie mogen zelf een naam bedenken, als je een naam hebt bedacht moet je je inschrijven bij het kantoor van de baas. Als er al iemand is met die naam, dan heb je pech en moet je een nieuwe naam bedenken. Ik vond de vrouw niet erg positief klinken, maar goed. De naam moet niet gewoon zijn, bedenk maar iets wat bij je karakter past of zo iets. De vrouw liep weg terwijl ik bijtend op mijn onderlip een naam bedacht. Mijn ouders vonden altijd dat ik een chaos maakte. Hé ja dat klonk best wel cool. Ik liep als één van de eersten naar het inschrijf formulier. Ik schreef op : Clarisse Godness//Chaos. De vrouw die zojuist had verteld hoe het moest liep langs me, en greep me bij mijn arm. Het duurde geen twee seconden, en ik zat op de bank naast de andere aanvoerders. We kregen allemaal ons naamplaatje. Bryce heette Gazel, Jordan Janus, Claud heette Burn, Ik Chaos, Xavier Xene maar Dvalin zag ik nergens... Ahum de baas kuchtte. Aangezien je aan de 'late' kant bent leg ik het nog wel een keer uit. zei hij met diezelfde glimlach als de andere keren op zijn gezicht. Jullie team-leden komen morgen, maar jullie team-naam vandaag. Ofterwijl jullie mogen jullie teams een naam geven. Xavier stond op, zei mijn team heet The Genisis en liep weg. Ik was druk aan het nadenken. Misschien zou het leuk zijn als de naam van mijn team bij mijn hittsatsu techniek paste; Burning Blizzard. Diamond dust hoorde ik 'Gazel' zeggen. 'Mooi bedacht' zei de baas. 'Yasmin (de vrouw) breng Gazel naar zijn kamer'. 'Begrepen' antwoordde Yasmin. Terwijl ze naar de baas boog. Eeh, Baas waar is Dvalin? Vroeg ik. Aha, dus je kent zijn Alien naam al. Dvalin is even weg. Zijn Team naam is trouwens Epsilon. 'Janus' stond op glimlachte naar de baas en zei; Gemini Storm. De baad klapte in zijn handenen er kwam een andere vrouw aan; Jade. Breng mijn Alien naar zijn kamer Jade. 'Jade' kninkte en voerde haar opdracht uit. Burn en ik waren nu nog de enige aanvoerders in de kamer. Ik ging maar weer verder met een team naam bedenken. Burn it??? Dacht ik. Nee, het moet niet alleen op mij slaan dat is zo arrogant. Ik weet dat ik een soort van Alien ben, maar dan heb ik nog wel een hart! Er moest iets 'vurigs' in zitten van mijzelf, want ik ben best wel een pittig type. Ik wist van mezelf dat ik beter kon presteren onder druk, dus wat dacht je van Blazing Pressure. Voordat ik het kon uitbrengen zei Burn : Mijn team heet Prominence. Ik onderbrak hem en vertelde de baas dat mijn team Blazing Pressure heette. AMANDA schreeuwde de baas met een lachend gezicht. Kon die man dan ook nooit boos kijken?! We werden allebei naar onze kamers gebracht. Amanda bracht eerst Burn weg. Daarna mij. Op het bordje boven mijn kamer stond Chaos. net als op mijn naamplaatje. Ik had het gevoel dat onze baas me al langer dan vandaag kende, want de kamer was immens groot, en toen ik het vroeg hoefde ik hem niet eens te delen. Het zag er uit als mijn droom kamer. Het had alles wat ik nodig had, zelfs een eigen keuken, wat helemaal niet nodig was aangezien we allemaal gewoon in de kantine aten. Ik had het naar mijn zin op Alius Academy. Morgen wist ik wie mijn team leden waren, en dan maar hopen dat er ook aardige meiden bijzaten.

Reageer (1)

  • Yvnoire

    Blazing Pressure is een mooie naam (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen