Foto bij trainen en leuke dagen

Izumi pov
Gray is echt een stuk sterker geworden sinds de eerste keer dat we elkaar ontmoeten. De examens zijn of bijna afgelopen. Het engste is wel al dat hij zijn chakra onder controle hebt gekregen in 2 dagen tijd. “Gray?” We waren buiten aan het trainen. “Ja?” Verbaasd keek die me aan. “Hoe kan het dat jij je chakra al kan beheersen?” “Ikke….” Meteen begon die met stotteren. Volgens mij heeft dit ook nog te maken met die paniekaanvallen die tussendoor nog steeds heb. “Heb het te maken met je ouders?” Bang knikte die ja. “Ik verlaat je niet en ik laat je ook niet allen relax Gray” zei ik lachend. Ik was er al snel achter dat onrustig werd als die over zijn ouders hadden. De hokage had al uitgevonden dat zijn ouders de beruchten stel S – rank criminelen waren. Ze stonden bekend dat ze iedereen chakra konden stoppen. Gray leek daar niks mee te maken te hebben. hij had al die tijd al onder controle gehad. Alleen daar mocht die dat niet laten merken. Dat denk ik dan, dat laatste. “Had je dat altijd al onder controle?” Hij knikte. “Vind het super voor je van je, maar kom er is een training pauze bij de examens” Verbaasd keek Gray me aan. “We gaan mijn beste vriend ontmoeten en messchien me beste vriendin” Blij renden Gray er al vandoor. Lachend rende ik achter hem aan. “Weet je wel waar?” zei ik alleen maar lachend. Meteen kleurde die rood. Lachend rende we beide verder tot we bij de riveir net even buiten Konoha kwamen. Daar was Naruto met Jiriya bezig te trainen. “Zin in een grap?” vroeg ik aan Gray. “Ja!” zei ik blij terug. Ik knikte en maakte een kloon van me zelf. Die veranderde ik in Sakura. De bitch waar hij verliefd op is. Me kloon liep verleidelijk naar Naruto toe. Hij kleurde meteen helemaal rood en zijn training geen meteen helemaal verkeerd. Lachend keken we samen toe. Na 5 minuten van plagen liet ik de cloon verdwijnen en kwamen wij tevoorschijn. “He Naruto” Beschaamd keek die me eerst aan maar al snel keek die me blij aan. “He Izumi” Ik gaf Naruto een dikke knuffel. “Lang niet gezien” “Voor de examens nog hoor! En wie is dat?” Gray stond bang achter me been. “Dit is mijn pleegbroertje” “AAAAAH! IK DUS OOK!” Naruto en ik hebben elkaar als familie gezien dus nu ook. “Stel je maar voor, Naruto bijt niet en anders snij ik zijn tong eruit” Lachend kwam Gray te voor schijn en stelte zich voor. “Aangenaam hoor samen trainen?” vroeg Naruto meteen. “JAAA!” riep Gray hyper. “Naruto niet je eigen justu leren anders weet je wat ik doe!” “Jaja ik beloof het” “Dan is het goed, ik moet heel iets regelen tot zo” Gray was toch wel in goede handen bij die twee.
Toen ik ene half uurtje terug kwam waren ze druk bezig. Gray leefte helemaal op. Daar was ik blij mee. Hij had nu een broer erbij. “GRAY! NARUTO!” Beide stopte waar mee ze beizg waren. “IZUMI!” riepen ze blij. “Mooi dat jullie zo druk bezig zijn want jullie examens zijn morgen al” WAT MORGEN AL HET ZAL PAS OVER EEN MAAND ZIJN!” riep Naruto boos. “Klopt maar Gray moet nog het eerst deel afleggen” Verbaasd keek Gray me aan. “De hokage vond dat je dan wel 2 jaar jonger bent als Naruto maar je bent wel net zo ver als hem, hij vind dat je examen mag doen en ook in team 7 hoord” Gray als Naruto vlogen me tegelijk om de hals. “Ik hou ook van jullie maar GA VAN ME AF!” Meteen leiten ze me los. “Ik ben ook nu ook leider van team 7 om op jou te passen” zei ik met een knipoog naar Gray. Hij wist meteen waarvoor vooral! Die middag was zijn eerste examen en die haald die met gemak. Na wat andere vorm van examen en gevechtstyle aten zien mocht Gray mee doen met de laatste ronde. Naruto en hij vormde een sterk team met Sasuke! Sakura was 10x niks. Morgen de examens. Echt wel dat ik ze nu ga aanmoedige! En dan zie ik Maelynn ook weer eens

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen