Aaah word gek hier. Ben naar boven gestuurd omdat ik maandag jarig ben en 16 word en nu zitten ze beneden dus cadeautjes in te pakken. Haha zal ik beneden gaan kijken? Xxx iris

Ik loop de trap op en loop mijn kamer in. Wanneer ik binnen kom zie ik de matrassen en luchtbedden liggen. Ohwja de jongens bleven nog slapen ook. Ik zucht heb ik weer net op de dag dat ik Daan naar zo'n lange tijd weer zie vind mijn vader het leuk om mij weer eens dwars te zitten. Ik plof op mijn bed neer en pak mijn beer. Oke misschien kinderachtig maar dat kan me even helemaal niets schelen. Ik trek mijn beer tegen me aan en blijf zo een hele poos zitten. Totdat ik erachter kom dat mijn hele shirt nat is en beter een schone aan kan trekken. Dus loop ik naar de kast waar ik eerst Owen zijn zwarte tas weg moet halen om hem te kunnen openen. Ik pak een willekeurig shirt en loop ermee naar de badkamer. Daar leg ik mijn oude shirt op de kachel om te drogen en doe ik de nieuwe aan. Ik werp een blik in de spiegel wat me doet schrikken want mijn hele mascara is uitgelopen en me gezicht is wit waardoor het net lijkt dat ik rechtstreeks uit een horor film ben gestapt. Ik maak me gezicht schoon en loop terug naar mijn kamer. Ik pak de beer weer en ga op me bed liggen. Nog steeds ben ik boos op mijn vader. Hij denkt altijd dat hij heel ggrappig is en vroeger vond ik het ook echt grappig maar tegenwoordig vind ik het eerder stront irritant. Ik voel mijn mobiel trillen en even hoop ik dat het Daan is om te vragen of hij naar boven moet komen maar wanneer ik mijn mobiel tevoorschijn haal zie ik dat het Nikki is. Ik zie dat ze me belt en meteen neem ik op. Heey met Emma. Heey met Nik hoe is het? Nou over het algemeen wel goed maar op dit moment voel ik me echt vreselijk kut. Ahw wat is er gebeurd dan? Nou kijk Daan en de jongens slapen bij me. Maar dat is toch juist leuk? Ja klopt alleen heb ik ruzie. Wat jij met Daan? Nee ik met me vader. Hij zei dat ik niet met eten mocht gooien en toen zette ik hem soort van voor schut door te zeggen dat hij dan ook wel iets mag doen. Hij werd chagrijnig heeft plakband op de kraan geplakt waardoor ik onder het water kwam waarna ik water in zijn gezicht gegooid heb en naar boven ben gegaan. En nu zit ik hier dan. Alleen. Ahw en Daan dan? Ja die heeft niets van zich laten horen. Ohw moet ik hem aturen of die naar je toe wilt komen? Nee doe maar niet als het niet van zichzelf uitgaat heeft het ook weinig zin. Oke maar niet mee gaan zitten hoor. Het komt heus wel goed en je vader wilt gewoon grappig zijn voor je vrienden. Ja ik weet het alleen dat is juist zo irritant want daarmee zet hij mij voor schut. Haha ja ik snap het en wil je echt helpen maar zit alleen hier. Haha ja I know maar komt wel goed hoor. Waar belde je eigenlijk voor? Ik wou weten welke boot jullie namen. Geen idee zal vanavond of morgen wel even vragen en dan stuur ik het. Is goed ik zie je anders maandag wel een keer. Ja doei. Doei en niwt gaan piekeren he. Nee doe ik niet en alsnog bedankt. Haha graag gedaan.

Ik leg me mobiel neer en ga weer liggen vanaf beneden hoor ik allerlei gelach terwijl ik hier alleen boven zit. Leuke vrienden heb ik zeg. Ach ja ik kan ook zelf naar beneden komen maar hun kunnen net zo goed naar boven komem.

Reageer (1)

  • xxxKatexxx

    Snel veder please vandaag nog een hoofdstuk

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen