hoe het nu met ze gaat

else en nils zijn heel erg gelukkig samen. Gabriella en rein ook het kindje dat ze hebben gekregen heet lotte en ze wonen in Hilversum. gabriella en else zijn nog steeds beste vriendinnen en nils en rein ook. ze doen vaak leuke dingen met zn 4en. ook spreken ze vaak met lisa en jasper af. ze denken nog vaak terug aan wat er was gebeurd een jaar geleden. maar ze praten er niet zo heel vaak meer over.

'volgende dag'

opeens word lisa gebelt. ze kent het nummer niet. ze neemt op:
lisa: hallo met lisa
onbekende: hallo je spreekt met joost. ik weet niet of je me nog kent.
lisa: eeeehm, nee dat klopt ik ken je niet meer.
joost: ik was je ontvoerder en ik weet waar je woont. ik kom je binnekort je kindje halen. dus ik zou maar goed op elzelinde passen als ik jou was. als je niet wil dat je ontvoerd wordt moe je aan paar opdrachten doen. als je de opdrachten gaat doen dan doe je ze morgen. ik vertel je morgen wat ze zijn. kom naar het jagerspaadje 24 in Eindhoven.
lisa: neee wat is dit wie ben jij? nooooooo ze barst in huilen uit.
joost: tot morgen of niet. als je niet komt is je kind binnekort weg. mhoehahahahaha (schurken lachje)
en hij hangt op.






heel kort, niet zo veel inspiratie xxxx

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen