Dit zijn alle personages die voorkomen in het verhaal. Ik zal proberen om het niet te ingewikkeld te maken ;)

Marieke Louise Stefaan Willemsens. Of gewoon Marieke. Ik hou niet van mijn tweede en derde naam... Nutteloos... Overbodig... Zeg dus maar gewoon Marieke. Ze is een verlegen type, maar alleen als ze ergens anders is. Voor de rest praat ze veel. Vooral met haar beste vriendinnen Elisabeth en Iris. Ze heeft donker blond, steil haar. Het komt tot iets over haar schouders. Soms gaan de punten van haar haar helemaal naar buiten steken, en dat vindt ze verschrikkelijk. Haar gezicht is normaal. De glimlach tovert ze er enkel op als ze daar zin in heeft. Dus soms kijkt ze droevig. Dan is ze ook droevig. Ze heeft een mooie glimlach, waarbij haar wangen bol worden. Ze is ongeveer een meter 65 lang en gewicht is veel te veel volgens haar. Ze heeft twee jongere zussen, Hanne en Floor.

Lore. Een vrolijke meid. Een goede vriendin van Marieke. Ze heeft lang, donker bruin haar. Ze heeft een mooi gezicht, en is slank. Ze is heel lief en aardig.

Senne Van Berghen. Sinds kort de crush van Marieke. Bruine ogen, donker bruin haar (meestal met gel in een kuif), mooi gezicht, gespierd lichaam (maar niet overdreven), is ongeveer een meter 80 (heel groot dus). Hij is heel lief en grappig. Zijn humor is soms droog, en net daarom zo grappig. Hij maakt vooral grapjes over wat er op het moment zelf gebeurt. Hij heeft een jongere broer en een jongere zus. Zijn ouders zijn gescheiden (met co-ouderschap).

Hanne Willemsens. Zus van Marieke. Vrolijke meid. Mollig.

Floor Willemsens. Zus van Marieke. Soms heel vervelend.

Stijn Van Berghen. Broer van Senne. Plaagt Marieke met het feit dat ze verliefd is op Senne. Is niet zo mooi.

Elisabeth Swan. Komt oorspronkelijk uit Ierland. Een van de beste vriendinnen van Marieke. Mooi meisje. Redelijk groot. Heel lief. Zeer behulpzaam. Bijzonder intelligent.

Iris Ysemans. Ook een beste vriendin van Marieke. Lang haar. Heel lief. Heel mooi. Slim.

De personages die voor de rest in het verhaal voorkomen ga ik nog niet verklappen! (Dan gaat de spanning weg)...

Reageer (2)

  • Ravishing

    Dus soms kijkt ze droevig. Dan is ze ook droevig.

    Vraag me niet waarom, maar ik ga helemaal
    strijk met dit. MWOEHAHA

    1 decennium geleden
  • Ravishing

    Elisabeth Swan. Komt oorspronkelijk uit Ierland. Een van de beste vriendinnen van Marieke. Mooi meisje. Redelijk groot. Heel lief. Zeer behulpzaam. Bijzonder intelligent.


    Hahahaha serieus? Ik ga dit verhaal zoooo hard stalken. Love it!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen