Jaaa! Daar ben ik weer! Lol! Ik was druk bezig op school dus ein-de-lijk na een jaar(!) Weer een update!


Met dank aan mijn inspiratie bron: Hisbelieber

-Ga vals zingen voor de supermarkt met een bordje waarop staat: stoppen met zingen 5 euro!
-vraag voor de bibliotheek aan random mensen waar de bibliotheek is.
-loop recht achter mensen (denk aan ongeveer een halve meter) en met elke bocht blaas je in hun nek.
-ga naast iemand op een bankje zitten en zeg niks maar staar diegene alleen maar aan.
-stel aan iedereen je (onzichtbare ;) ) vriend Jan-Pieterson de 5e voor, hou je arm in een stand waardoor het lijkt alsof je hem rond iemands schouder geslagen hebt.
-ga op een trapje zitten en blair: DIKKERRTJE DAP ZAT OP DE TRAP!
-ga met een colectebus bij de mensen langs waarop staat DONEER AAN HET OONAFONS (In mijn geval ;) ) HELP DE HULPELOZE OONA'S BIJ HUN GEBREK AAN CHOCOLADE! DONEER NU!
-verkoop van die eiffelsleutelhangers en andere souvenirs in de stad.
-vraag mensen met je te dansen
-doe met je vriend een wedstrijd wie het meeste high fives kan krijgen van vreemde mensen.(de verliezer moet de rest van de dag door de stad hinkelen.
-Ga naast iemand staan en begin te huilen dat je moeder niet van je houdt
-wanneer iemand toevallig naar je kijkt schreeuw je WAT GA JIJ VERDOMME KIJKEN JONGEN ZOEK JE KLAPPEN KOMEN DAN.
-loop naast mensen en maak een idioot geluid, als ze kijken wie het is doe je gauw of je aan het whatsappen bent, dit herhaal je natuurlijk
-immiteer iemand die gilles de la touret heeft.
-bint met een touw een knackworstje rond je buik en vraag vervolgens aan vreemde mensen of ze trek hebben in eem knackworstje, dan trek je je jas open :D
-tik mensen en zeg met een kinder stemmetje "tikkie jij bent hem!" Ren vervolgens giechelend weg.
-gooi met meel naar mensen
-loop als een aap naar iemand toe en jat zn pet
-wijs naar je hoofd en,zeg "dit is niet mn echte hoofd" ren vervolgens fladderend met je armen weg.
-pak iemands hand en zeg NU BEN JE VAN MIJ MOEHAHAHAHA
-je pakt een krukje en een tafel en plakt er een geprint plaatje bij van heel realistich getekende mensen vervolgens ga mensen tekenen voor geld, maar je tekent een kleuter poppetje als ze vragen waarom rek je je uit en zegt simpel "te lui...."
-ga op je knieën op een zandweggetje zitten als langslopende mensen vragen of je soms iets kwijt bent antwoord je; nee ik tel zandkorrels.
-vertel heel overtuigend tegen mensen dat de sterren eigenlijk vleesetende monsters zijn die naar ons op weg zijn.
-ga bij een oude man op schoot zitten en vraag, krijg ik nog een kadootje sinterklaas?!
-probeer mensen re overtuigen dat er binnekort een iorlog komt tussen mensen en olifanten
-vraag mensen of ze je vriend willen zijn
-loop naast twee mensen die in gesprek zijn en zeg.ertussen: "aha, ja, inderdaad, vind ik nou ook!, nee niet waar! Etc." Praat mee!

Reageer (3)

  • hellwolfcosplay

    Wauw geniaal maar niet spotten met mensen met gillde la tourette '~' ik heb het zelf ook namelijk en ik ben gwn normaal ben alleen maar prettig gestoord

    9 jaar geleden
  • Krios

    Whahaha die laatste ! xD

    1 decennium geleden
  • Bibble

    I love you xD
    Ik ga deze dingen echt gebruiken!~ xD
    Hahahahahaha Abo~~
    ~

    XXX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen