Nieuw hoofdstukje en vergeet niet niet te gaan kijkenhttp://www.youtube.com/watch?v=xFJCHeltf2w. Haha ik ben al bij de 70 nog 630 te gaan.


Xxx Iris

[url][/url]Zo nieuw vriendje zie ik Kirsten kijkt me vragend aan. Huh bedoel je Rein? Dat is gewoon een goede vriend hoor. Rein slaat een arm om me heen Emma is mijn aller beste vriendin. Ik kan echt alles tegen haar kwijt ze is echt een beetje mijn beste maatje geworden. Kirsten is stil verbaasd en kijkt ons met open mond aan. Oke dat is mooi voor je het is 12.95. Ik geef haar het geld en loop lachend de winkel uit. Zo die had dat commentaar niet verwacht. Nee denk dat ze het op een of andere manier niet kan hebben. Ach ja maakt ook niet uit zo lang ze die domme opmerkingen van haar maar voor zich laat. Weet je soms mis ik onze vriendschap best wel, ik ben echt blij met jullie en Fien en Priscilla alleen ik mis gewoon de momenten die Kirsten en ik op de basisschool en klas 1 en 2 hadden. Alleen als ik dan denk aan hoe ze in klas 3 al deed en nu dan is het alweer wat minder maar gewoon soms snap je? Ja ik begrijp je wel maar sommige mensen veranderen en daar is nu eenmaal niets aan te doen. Ik haal mijn fiets van het slot af en doe de tas om mijn stuur. Ik denk dat je gelijk hebt. Hoe bedoel je? Nou Kirsten is veranderd en de nieuwe Kirsten vind ik niet echt leuk meer en dan moet ik maar gewoon accepteren dat ze niet terug veranderd of niet? Ja ik denk wel dat dat het beste is.

Ik zit tegen Daan aan op de bank naar een of ander programma te kijken wanneer de oven af gaat. Ik spring op, ren naar de oven toe en haal de pizza eruit. Snel gooi ik een tafelkleed over de tafel en plaats een aantal borden. Eten roep ik waarna iedereen binnen no time aan de tafel zit. Ik snij de pizza in stukken en werp iedereen een stuk toe. He Emma niet met eten gooien he roept mijn vader. Owh sorry maar dan moeten jullie de borden maar dichter naar mij toeschuiven. Katy schuift meteen haar bord naar mij toe waarna ik er een stuk opleg. Kijk het goede voorbeeld zeg ik terwijl ik mijn vader aankijk. Iedereen lacht alleen mijn vader zit met een chagrijnig gezicht aan tafel. Zo is der ook weer een chagrijnig hoor roept Mike. Mike kom op laat je vader nu. Wat nou het is toch zo er gebeurt 1 klein dingetje en meneer is gelijk de hele dag chagrijnig. Weet je pap eigenlijk moet je Emma terug pakken in plaats van boos te zijn dat is veel leuker. Mike houd je mond je brengt hem op ideeën. Pap lacht geheimzinnig en zegt Ja dat is eigenlijk wel een goed idee. Ik zucht oke als ik er schade aan overhoud mag jij het oplossen he. Waarom ik? Jij bracht hem op die ideeën. Ach dat zou ook nog wel mee vallen eet gewoon je pizza. Ik neem een hap van mijn pizza en zie dat de jongens mij aankijken. Ja zo gaat dat hier altijd tijdens het eten. Ahw zielige jij. Ja kom vaker eten dan heb ik tenminste iemand waar ik mijn zorgen mee kan delen. Iedereen lacht en mijn vader staat op om iets water te pakken. Jij ook wat water Emma? Ja lekker. Oke dan mag je het zelf komen halen het zijn jouw vrienden. Ik rol met mijn ogen echt zo'n actie voor mijn vader. Ik pak een paar glazen uit de kast en doe de kraan open. Maar in plaats dat het water naar benden stroomt spuit het recht in mijn gezicht en shirt. Iedereen lacht en ik kijk mijn vader aan. Wat heb je gedaan? Ooh plakband erop geplakt. Boos pak ik een ander glas water gooi het bij hem in het gezicht en loop rechtstreeks door naar boven. Kom op Emma het was een grapje roept mijn vader me nog na. Maar ik vind dit dus absoluut niet grappig.


http://www.youtube.com/watch?v=xFJCHeltf2w

Ga nog even kijken

Reageer (1)

  • xxxKatexxx

    ik zou het ook niet grappig vinden hoor

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen