38
sorry voor het rare einde
Yagami Pov
Je bent net weer van het bezoekje aan Yasmin en gelijk komt Ann naar je toe “waar was jij dan” vraagt ze gelijk en kijkt je verwarrend aan. ‘een eindje lopen’ zeg je en je doet je schoenen uit. Ann boeit het ook verder niets en gaat weer verder met wat ze deed; Burn opwachten, dat kon je zó zien. “Is hij nog steeds niet weer” vraag je en ze kijkt weg, ze wordt rood dus. “het valt niet op hoor” zeg je en ze wordt nog roder. “Ik maak maar een grapje” grijns je en je loopt naar de keuken. ‘Ann laat hem toch, hij komt wel weer, laten we gaan eten’ zeg je en loopt de hoek om, of ze nou komt of niet; jij gaat eten.
Ann Pov
Je staat nu al een tijdje te wachten, je laat het natuurlijk niet merken, telkens als er iemand door de gang loopt of binnen komt ben je héél toevallig de vloer aan het schoonmaken of je doet alsof je net van buiten binnenkomt. “Waarom sta jij dan de heletijd hier” hoor je van achteren en je kijkt om daar staat Burn “hoelang ben je er al weer” “hmm… rond een kwartiertje ofso, hoezo” vraagt hij en kijkt je verward aan. Je wordt rood en beseft dat er ook nog een achter deur is. “niets hoor, ik hoorde van Ulvida dat Nero de gang had vies gemaakt” lieg je. “oké dan” zegt hij niet gelovend en loopt weg. "wat ben ik weer stom bezig" zucht je en je loopt naar de keuken in de hoop dat Ulvida er nog is.
Keeve Pov
Je zit in de keuken verveeld naar de ruzie makende Nero en Quill te kijken. “Stoppen nu, hoe oud zijn jullie, 4?” schreeuw je en plots zijn ze stil. Ann die in de deur opening staat, staat met grote ogen te kijken. “Zo kun je het ook oplossen” lacht ze en komt naast je zitten. “Ik zocht Ulvida, ik dacht dat ze hier zou zijn” zegt Ann “nee, Vader vroeg of ze kon komen en Gran moest ook komen” antwoordt je en kijkt naar Nero die opnieuw ruzie probeert te maken. “Eey Nero, ooit gehoord van ‘Meisjes plagen kusjes vragen’?” grijns je, hij kijkt je aan met grote ogen en rent dan weg. “goed gedaan Keeve” lacht Quill, Quill ziet je echt overal het voorbeeld voor. “Ik ga maar eens kijken waar Ulvida blijft” zucht je en je staat op. Op zoek naar Ulvida.
Reageer (2)
moet je elkaar maar niet uitdagen
1 decennium geledenSnel verder please
Hahaha meisjes plagen kusjes vragen
1 decennium geledenMijn beurt toch.....