Nieuwe... kwni wat te schrijven -_-'



Xx.

Let it never happen!
[The Pic: Jah, het gestoorde kiend dat deze serie draaiende houd met Kimmi(ik ben dus de rechtse)]
Ik weet niet waar ik ben. Het is hier donker en warm. Opeens gaan er gelijk lichten aan. Ik zie Edward vechten met Jacob. Ik wil er naartoe lopen maar ik word vastgehouden door andere weerwolven."GOTVER Laat me nu los!" Ik stribbel tegen maar het haalt niks uit. Ineens zie ik Jacob Edward bijten. Edward zakt uitgeput ineen."NEEEN!NIET HEM!" De tranen rollen over m'n ogen. Ik zie Jacob aan hem beginnen eten en knijp m'n ogen dicht.Ik wil wakker worden. Ik probeer mezelf wakker te maken. M'n ogen vliegen meteen open en zie Daisy en Jasper bij me zitten. M'n ademhaling is erg zwaar maar Daisy kalmeert me."Kalm Vicky, het is goed. Je bent veilig! Jasper kalmeer d'r even ik moet Edward Bellen."Japser laat me kalm worden en ik zie Daisy Edward bellen. Nog geen 2 minuten staat Edward bij me."Victoria, alles goed?""Alleen wat pijn in m'n nek."murmelde ik zachtjes. Ik sloot zachtjes m'n armen rond Edward. Ik was zo blij dat hij nog leefde. Zachtjes kust hij me in m'n haar."Ik ben blij dat je er weer bent schat."Ik kan wel huilen van blijdschap."Hoe lang heb ik hier wel niet gelegen?""Drie dagen, maar je moet he rustig aandoen. Ze hebben je gebeten in je nek."M'n ogen werden zo groot als schoteltjes."Ben ik dan ook...een weerwolf?!""Neen, dat kan niet, je bent al vampier."Ik zucht gerustgesteld en ga zachtjes weer liggen. Zachtjes gaat Edward door m'n witte haren. Zou ik hem vertellen over de droom?

Reactie!!!! En neem aub een abo ^-^


Xx.

Reageer (11)

  • xSuzan

    Oeeh ik heb al abo =D
    I luv deze seriee (H)

    1 decennium geleden
  • TheCreator

    Verdeerr!!<3

    xoxo

    1 decennium geleden
  • DayLight

    Wauwi,
    Snel Verder!

    1 decennium geleden
  • DropDeath

    snel verder
    xxxx.

    1 decennium geleden
  • xJonasHotel

    Snel Verder !!


    Xxx

    MegAN(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen