Kort stukje maar heb geen inspiratie dus...

XXX iris

Ik loop naar beneden waar mama aan de tafel zit. Wat is er? Oh niet echt veel ik vroeg me alleen af of.............Jezus man heeft ze hierdoor mij en Daan gestoort. Ik dacht dat het iets heel belangrijks was. Maar nee mevrouw vroeg zich weer eens iets af. Of niet? Emma? ze kijkt me vragend aan. Huh wat vroeg je je af? Of het niet handiger is dat ik jullie maandag richtig Ameland rijdt. Dan kunnen we zo bij de haven op Kate en Niki wachten. Ehm Niki die is er al aangezien het haar tante is blijft ze daar de hele week. Oke nou alleen op Kate dan. Ja is goed. Wat gaan we vandaag eigenlijk eten? Ehm Pizza doen ofzo. Ja is goed maken jullie hem. Ja komt goed. Oke dan ga ik nu Katy van school halen. Ik loop terug naar boven waar Daan alles inmiddels klaargelegd heeft. Hey schatje wat was er? Oh ze wou iets vragen, niets bijzonders. Ik ga op mijn bed zitten en app Kate dat we maandag bij de haven op haar wachten. Meteen krijg ik terug dat het goed is en of Mike er ook bij is. Ik grinnik en laat Daan het zien. Haha volgens mij is zij er niet echt bij. Tuurlijk dude hij gaat toch ook mee. Oh dat wist ik niet:$. Haha ik heb ook nog wel aan jou gedacht hoor. Ik stop mijn mobiel weg en loop samen met Daan weer de trap af. Wat niet echt lukt want halverwege glijdt mijn voet weg en kan ik me nog net vasthouden aan Daan. Rustig loop ik daarna de trap af. Wanneer ik de woonkamer binnen kom zie ik dat Mike ook thuis gekomen is. Hey Mike wil jij misschien even van die dingen voor een pizza ophalen. Waarom doe je het zelf niet? Ik heb visitie. Nou dan neem je die toch mee. Mike kom op. Nee ik Kate beloofd haar te bellen. Oh oke nou wie gaat er met mij mee naar de supermarkt. Ik ga wel Rein staat op en samen lopen we naar de schuur waar Rein de fiets van Mike pakt.

Met zo'n mandje op wieltjes lopen we de winkel binnen. Oke wat wil je op je pizza? ooh maakt mij niet uit doe maar wat. We lopen langs de schrappen en gooien van alles in het mandje. Eenmaal bij de kassa's aangekomen zie ik dat er maar 1 geopend is en dat net daarachter Kirsten zit. Shit helemaal vergeten Kirsten werkt vandaag, zul je zien dat die weer een lullige opmerking gaat maken. Ach ja bull shit gewoon de producten maar op de band leggen. We wachten even tot degene voor ons betaald heeft en dan zijn wij aan de beurt.

Reageer (2)

  • UrWishhx

    Snel verder :D

    1 decennium geleden
  • xxxKatexxx

    Snel veder please

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen