Bijna 20 xD!Das gewoon mezelf overtreffend! Megs, deze is vor u! Omdat ge zo aandringd ^-^!

Xx.

Will you catch me when i fall?
Ik loop door het huis en hoor Angel en Daisy giechelen. Ik ben blij dat ze het zo goed met elkaar kunnen vinden. Ineens voel ik een paar zachte lippen in m'n nek. Ik draai me om en kijk in de gouden ogen van Edward."Wat is er liefje? Je loopt al een hele tijd te ijsberen.""Niks ben aan het denken."Bewust sloot ik m'n gedachten van hem af zodat ie ze niet kan lezen."Nou ik ga me douchen."Ik geef hem nog een kusje en dan loopt ie naar de badkamer. Ik pakte snel een briefje en schrijf het volgende op:'Ben even iets regelen. Maak je geen zorgen! Ik red mezelf wel. Xx. Vicky.'Toen ik de douche weer uit hoorde uitgaan liep ik met volle vaart het huis uit. Ik besloot naar La Push te gaan. Ookal herinnerde ik me de waarschuwing van Edward nog goed:"Als de weerwolven door hebben dat je een vampier bent eten ze je op als een kouwe biefstuk!"Ik zette het van me af. Ik zou m'n geliefden in m'n lot meesleuren. Daarvoor hield ik teveel van hun."Denk je echt dat dat de juiste oplossing is? Edward zou doodgaan zonder jou!"De musicale stem kwam van achter me. Ik draaide me soepel om en zag Alice vol verdriet staan."Alice, Ik moet het zelf oplossen. Jullie verdienen mijn lot niet!""Sorry Vicky, ik heb iedereen al gewaarschuwd. Ik wil je niet kwijt en niemand van ons wilt dat!"M'n ogen werden groot. Ik schoot als een pijl door het bos. Ik zou het zelf oplossen, hield ik me voor. Uiteindelijk kwam ik aan bij La Push. Een ruwe stem riep me toe."Wat doe je hier, bloedzuiger?!" Ik zag een jongen voor me staan. Het was een weerwolf! Ik rook het!"Heb ik je vanmiddag gezien?" De weerwolf gromde en ik zag hem trillen. Ik wist dat ik in het hol van de leeuw was gekropen."Ja jij hebt met een andere bloedzuiger me toegetakelt!""Excuseer me daarvoor, maar ik kom wat vragen." de jongen keek me wantrouwig aan maar knikt toch lichtelijk."Kwamen jullie uit opdracht van Bella of hebben we iets fout gedaan?""Van Bella, je hebt d'r pijn gedaan door d'r vriendje af te pakken. Niet dat hij goed was voor haar." dat laatste siste hij."Niet zo gemeen over Edward! Je moet mij hebben, hun niet!" Ik zag hem gewoon bloedlink worden. Ineens barstte hij uit z'n kleren en stond er een 5 meter lange weerwolf voor me. Hij haalde uit naar me en raakte m'n gezicht. Een pijnscheut ging door me maar ik zette door. Ik loop zo snel mogenlijk naar hem en klauwde z'n arm open. Ik duwde hem met volle macht tegen de bomen. 3 van de 4 bomen vielen meteen om. Ineens kreeg ik een beet langs achteren. De beet deed zo'n pijn dat m'n gehele lichaam verslapte. Ik viel neer maar probeerde toch nog overeind te krabbelen. Maar nog voor ik weer op m'n benen stond kreeg ik nog een harde klap. Dat was de genadeslag."VICTORIA!"Ik hoorde Edwards stem verdrietig en woedend roepen.Het komt goed, dat beloof ik."Z'n stem klonk wanhopig. Alsof ik dood zou gaan. M'n oogleden werden zwaar en vielen dicht...

Spannend he?
Reactie's!!

Xx.

Reageer (11)

  • xSuzan

    AAAH k ga echt heeeeel erg snel doorlezen! (6)

    1 decennium geleden
  • MearaLilith

    WAAH neeee!!!O.o

    VERDERRR!!!!

    xXxXx

    1 decennium geleden
  • Kryptonite

    ;o Ik beveel je snel verder te gaan.^^

    1 decennium geleden
  • Wasilewski

    Vic doet dommig. Ô_Ô

    snel verder<3

    1 decennium geleden
  • Caged

    omg
    omg
    omg
    omg
    omg

    VICTORIA WRM BN JE ZO DOM WHEEEEEE
    nu ik verdrietig
    jasper mij troosten XD
    jemig wat heb ik tog met jasper zeg ö

    nja snel verder

    xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen