Foto bij Chapter 2

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • TheBlueJay

    ik heet ook amber!!!!

    1 decennium geleden
  • Badland

    ik ga die blonde bitch haar hoofd er af trekken..hoowr omg

    1 decennium geleden
  • nuzzlenarry

    Even een bladwijzer instellen!!!

    1 decennium geleden
  • LynnieTomlinson

    GEWELDIG! En stacy! DIE BLONDE TRIEN MAG DE BOOM IN!

    1 decennium geleden
  • Miesmuizer

    hahaha

    . Ik draai me weer om naar de groep en zie dat de blonde huppeltut bij één van de jongens op schoot zit en overdreven hard aan het giechelen is.

    ik mag die stacy echt niet maar ze is cool omdat ze zo´n huppelkut is hahahaha srry even meligheid..
    ‘En ik ben Harry.’ Hoor ik gedempt vanachter de rug van de blonde troela. Ik trek één wenkbrauw op en probeer om de blonde griet heen te kijken. Dan komt er een grote bos krullen en een brede grijns tevoorschijn vanachter haar rug. Wederom schiet ik in de lach. ‘Aangenaam kennis te maken Harry.’ probeer ik zo serieus mogelijk te zeggen. ‘Dit hier is Stacy.’ Hij klopt op de armen van Stacy die hem gelijk een verleidelijke blik schenkt. ‘Hoi Stacy.’ mompel ik. Stacy reageert niet. Ze geeft Harry een verleidelijke knipoog en kijkt mij vervolgens met een uitdagende blik aan, wat verbaasde gezichten oplevert van de rest van de jongens. ‘Zijn jullie een stelletje?’ vraag ik. ‘Huh nee, ik ken haar pas net. Ze is ook één van de danseressen.’ zegt Harry. ‘Harry houdt het nog geen week vol met een meisje, dus Stacy, voor jou zal het er ook niet in zitten.’ zegt Zayn droog. Louis grinnikt. Harry tovert een cheeky smile op zijn gezicht en kijkt snel naar Stacy die boos van Harry’s schoot afspringt. ‘Wat? Waar slaat dat nou weer op?'

    srry voor zo´n lang quote stuk maar dit was ook heeeel leuk hahaha die stacy...
    Leuk stukje!!
    xx Eva

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen