Hoi!!! Nieuwe Maan is uit en eindigde te spannend! Dus,... woensdag mss Eclips kopen ^^. En heb een leuk prentje gezet! Platliggen verzekerd!

Xx.

Zie dat plaatje xD
We lopen zo snel mogelijk door het bos maar ik zie dat Daisy er al staat."Dais!" Ze kijkt naar ons toe maar omdat ik achter Edward loop ziet ze me niet."Edward, heb je d'r nou opgegeten of hoe zit dat? Ik hoor d'r stem en zie d'r niet?!"Ze kijkt met een verwarde blik en ik kom van Edward langs."VICKY! Ge leeft godzijdank nog!""Ik loop zo snel ik kan naar d'r toe en knuffel d'r plat. Ze staat me even aan te kijken omdat ik er niet aan dacht dat ze niet weet dat ik een vampier ben."Hoe... Ben je er ook één? Argh, had ik het geweten had ik niet 5 herten gedood."Ik keek d'r vreemd aan toen ze het met een geïrriteerd gezicht."Nounou, hebben we lekker geen geheimen meer."Ik giegelte en knuffelde d'r bijna dood. Nuja, dat kan niet, ze is al dood. We lopen een hele tijd te vertellen over hoe het was in de tijd dat we elkaar niet meer hadden gezien."...En nuja, wil die Bellatrut me de nek omwringen bij wijze van spreken.""Nou als die tut het zich riskeert, zal ze belange niet jarig zijn."Ik zag d'r ogen in zwart veranderen van woede."Rustig, ik overleef d'r wel. Maar ik ben niet zeker of zij mij wel overleefd." Ik grijnsde gemeen en ze lachte met mijn gezicht.Ik knuffelde d'r nog eens; doordat ik het niet kon geloven dat ze hier werkelijk was. Alsof ze ieder moment kon verdwijnen. Ik keek even naar Edward op en zag dat ie niet echt blij was doordat ie zo weinig aandacht kreeg."Auw, krijgt m'n lieverd niet genoeg aandacht?" Hij schudde zielig z'n hoofd heen en weer. Ik ging op m'n tenen staan en drukte m'n lippen op de zijne. Na een korte kus liet ik hem weer los."Gaat het nu wat beter?" Hij knikte al wat opgewonder dan dat ie daarjuist was. We kakelden door totdat ik even op adem moest komen voordat ik verder kon.*DingDong* Ik loop vliegensvlug naar de deur en deed open. Emmet, Rosalie, Alice en Jasper waren er. Ik liet ze binnen en deed de deur dicht. Ik zag Daisy even arrogant kijken."Dais, kalm down, ze zijn vrienden van me en de de broers en zussen van Edward." D'r blik werd milder en ze ging rechtstaan."Hey, ik ben Daisy, een goede vriendin van Victoria.""Hallo, ik ben Emmet."Ze schudden elkaars handen en ze gaat naar Rose."Hallo, ik ben Rosalie."Zo ging het door tot ze ze allemaal begroet had.

Volgende is het gevecht ^^ en dan komt Angell er ook in voor ^^.
Reactie!
Xx.

Reageer (12)

  • MadamBieber

    You are just amazing!
    You know that?

    Xxx

    1 decennium geleden
  • xSuzan

    Jeaah volgende deel fight =D
    snel verdat lezee x]

    1 decennium geleden
  • MeLovesMusic

    Fight, fight, fight ^^.
    *Hopt ongeduldig op en neer.*
    Op naar het volgende spannende deeltje ^^.
    x'D Yeeéeaaay :P.

    1 decennium geleden
  • Atlanta

    snel verder.

    Of ik kom je vernerden(nerd)

    <3'

    1 decennium geleden
  • AngelAddict

    :P tsuuhh ik wil er ook in(A) ..

    *puppyeyes:P*

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen