Heey nieuw hoofdstukje!!!

Ik vroeg me af of jullie het nog wel leuk vonden aangezien mijn story geen enkele kudo heeft en al best wel lang bezig is?????
Maar goed ik vind het wel leuk om te schrijven dus dat maakt ook niet veel uit. Waarschijnlijk ga ik nu even door schrijven zodat ik na de vakantie ook regelmatig iets kan activeren.
XXX iris.

Wat Daan? Wat doe jij hier? Ik stap van mijn fiets af. Niet blij mij te zien? Tuurlijk wel maar ik had het alleen niet verwacht. Ik laat mijn fiets vallen en ren naar Daan toe en geef hem een kus. Achter me hoor ik opeens allemaal ahw- tjes. Ik draai me om Hey zijn jullie ook mee gekomen. Tuurlijk we laten Daan niet alleen gaan he zegt Rein lachend. Ik heb je echt gemist zegt Daan terwijl hij een arm om me middel slaat. Ik jou ook. Emma? Owen kijkt me vragend aan. Jah. Mogen we misschien naar binnen het regent. Ohw ja tuurlijk. Ik gooi mijn sleutelbos zijn kant op waarna Owen de deur opent. Snel lopen we naar binnen. Ik gooi mijn tas onder de kapstok neer en hang alle jassen op. Ga maar ergens zitten hoor roep ik vanuit de gang. Ik hoor hoe de jongens op de bank ploffen. Iets te drinken? Nee hoor roept Daan meteen. Huh hoezo niet zegt Nils er meteen achteraan. Nou kijk dan hoeft ze niet naar de keuken te lopen en kan ze mooi bij mij zitten. Man alsof die paar minuten uitmaken! Ja eigenlijk wel. Ja dat hebben we gemerkt meneer kon vannacht niet eens slapen omdat hij zijn meisje weer eens miste. Ssst ze staat er gewoon bij hoor. Ik loop richting de keuken. Is sinas goed? Ja. Ik schenk 5 glazen met sinas in en zet ze op een dienblad waarmee ik naar de woonkamer loop. Koekje erbij? Nee!. Daaaaan! Wij willen wel een koekje. Ohw. Ik grinnik en loop naar achteren om de koektrommel te pakken. Hier de koekjes. Rein vliegt er op af terwijl ik naast Daan ga zitten. Owen kijkt ons aan. Zo eindelijk is Daan ook weer happy hoor. Daan trekt me naar hem toe en geeft me een kus op mijn wang. Niks van aantrekken hoor, ze zijn gewoon jaloers. Ik glimlach en geef Daan een kus terug.
Emma? ja? Kunnen wij misschien bij jou slapen? ja ik denk het wel zal het nog even navragen. Ik pak mijn mobiel en stuur mam een berichtje. Nog geen 5 minuten later krijg ik terug dat het goed is. Oke dan moeten we nog wel even een aantal matrassen vinden. Ik loop met Daan naar zolder waar de matrassen en luchtbedden altijd staan. Ik pak ze op en leg ze in mijn kamer neer. Op de matrassen gooi ik al een paar slaapzakken en kussens terwijl Daan de luchtbedden oppompt. Maar dat gaat niet echt zoals hij had gehoopt telkens wanneer het luchtbed bijna vol is valt de pomp eruit en loopt het weer leeg. Waardoor ik een slappe lach krijg. Niet uitlachen he anders mag je het zelf doen. Haha sorry het is alleen een beetje lachwekkend. Voor de 4e keer inmiddels valt de pomp er weer uit en lig ik helemaal dubbel. Daan staat op en gaat boven op me op het bed liggen. Ik zei nog zo dat je me niet moest uitlachen. Hahaha sorry maar ik heb nog nooit zo'n kluns met een pomp gezien. Emma dat is gemeen nu ben ik beledigd. Ahw sorry moet ik het goed maken? Ik geef Daan een kus wat overgaat in een zoen. Voorzichtig gaat Daan met zijn hand onder mijn shirt. Ik trek Daan zijn shirt uit en streel zijn buik. EMMA je moeder wilt je spreken schreeuwt Rein naar boven. Daan gaat van me af en ik trek me shirt weer recht. Ik geef Daan nog snel een kus en loop dan de trap af.

Reageer (1)

  • xxxKatexxx

    Snel veder en sorry maar mijn kudo knop loopt zo wat altijd vast nu kon ik je der eindelijk één geven en heb dat gelijk gedaan want het is een super verhaal

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen