Foto bij Guitar 75

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (21)

  • Miesmuizer

    He, weet je dat LARRY THE BEST IS!!!!!!!!1 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH LOVE THEM SO MUCH THEY ARE SOO CUTE AND IAM DIEING OR WHATEVAAHHHH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH LARRYY IS REAALLL AAAAAAHHHH AND ELEANOR IS A BEARD YEAHHHH!!

    Sorry ik laat even mijn hysterie de vrije loop!

    1 decennium geleden
  • CaitHoranxo

    Aan Jou :D
    Ga je naar one direction concert ? zo ja welke dag en welke plaats?

    Aan Niall :D
    Vind je Alex nog leuk?
    Niall? Ik heb een huge crush op je :D Mag ik misschien een horan hug :D ?

    Aan Alex :D
    Alex? Waarom ben je zo knap!?
    Wie vind je leuker Louis of Harry?

    Aan Louis :D
    Ben jij misschien een beetje op Alex? ^^

    Aan Harry :D
    Mag ik jou krullen?! I love them so much :D

    Aan Zayn :D
    I Love your tattoos!

    Aan Liam :D
    Schaam je je niet een beetje voor Niall Harry en Louis?

    Dat waren mijn vraagjess xo.

    1 decennium geleden
  • Melia

    Wat vind je de 10 mooiste namen?

    1 decennium geleden
  • perfectnarry

    Ik zou het wel leuk vinden als je naar mn huis komt op een eenhoorn, dus.
    IK HAD VANDAAG VRIJ HAHAHA


    Anyway, jouw verhaal is nog steeds één van mn favorieten (en daar mag je trots op zijn want ik haat 99% van de verhalen op quizlet omdat sommige gewoon heel slecht en mainstream zijn. en deze totaal niet ha ja oke.)
    DUS GA MAAR SNEL VERDER. Of kom naar mn huis op een eenhoorn. Ook leuk.

    1 decennium geleden
  • BrownZeta

    okee ben je klaar ( ik zou ff gaan zitten maar mijn vragen zijn wel iets minder dan die van DreamerAxie)

    voor jou:

    -ben je Team appels of Team Peren?? (zeer belangrijk!!)
    -wat is het eerste boek dat je ooit gelezen hebt?
    -wat is je favo muzieknummer?
    -wat is je lievelings cijfer?
    -wie ben je het leifst in je verhaal?

    okee nu moet je hier tussen kiezen wat je het liefst hebt en ff uitleggen waarom:
    -cake of taart?
    -vork of mes?
    -leven zonder internet of leven zonder haarborstels?
    -kunnen lezen maar niet schrijven of kunnen schrijven maar niet kunnen lezen?
    -aangevallen door een beer of van een dak af springen?
    -chocopasta of hagelslag?
    -leven zonder internet of leven zonder chocola?
    -alleen deeg kunnen eten (bedoel van taarten en cake enzo) of alleen maar gezond?
    -geen quizlet of geen 1D?
    -een top verhaal zonder dat iemand het leest of een slecht verhaal en iedereen leest eht??

    okee ik moet nu stoppen van mn moeder maar je krijgt nog meer vragen van me!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen