---

…..Jij en ik...ik en jij...Samen...Wij.....Ons....
<3


Ik zou met jou: Samen willen lachen, samen willen knuffelen, samen willen tv kijken, samen willen kruipen onder een dekentje bij een enge film, samen eens koken, samen uit eten, samen afwassen, samen afdrogen, samen elkaar onder gooien met bloem, samen op stap gaan, samen naar de film gaan, samen in de auto zitten, samen een bus nemen, samen lezen, samen huiswerk maken, samen genieten van de zon, samen liggen in het gras, samen onder een paraplu staan, samen kussen in de regen, samen dromen over laten, samen in bed liggen, samen op bed liggen, samen onder bed liggen, samen met onze voeten op het hoofdkussen liggen en dan samen zeggen; 'huh liggen we nie verkeerd?' Samen genieten van een zondag en dan erachter komen dat het zaterdag is. Samen op bezoek gaan bij jou ouders, samen op bezoek gaan bij mijn ouders, samen mijn geld op maken omdat ik me slecht voel als we samen jou geld op maken. Samen zitten op de computer, samen omkleden, samen zwemmen, samen fietsen, samen muziek luisteren, samen uit het raam hangen van de auto, samen springen uit een vliegtuig (met een parachute laten we hopen en iemand die er meer verstand van heeft dan wij). Samen doen alsof we slim zijn en niet eens weten waarom we zeggen dat een wekker afgaat, terwijl die eigenlijk aanspringt. Samen kijken naar de wolken, samen kijken naar de sterren, samen een wens doen bij een vallende ster, samen kijken naar de maan, samen foto's maken, Samen jou haar goed leggen omdat jij schrik hebt dat die verkeerd ligt voor op de foto en jij mij niet geloofd dat die goed ligt. Samen joggen, samen spelen met flipos want knikkeren is zo verleden tijd. Samen lachen van mijn droge humor, samen erachter komen dat je dan eigenlijk niet eens echt lacht, samen elkaar vastnemen als we het moeilijk hebben. Samen tegelijk door een deur wandelen terwijl hij te smal is voor ons beide. Samen voor een spiegel staan en gekke bekken trekken. Samen over elkaar stoefen bij onze vrienden, samen de nacht delen, samen strelen over elkaars lichaam, samen zo van die desinfecterende gel gebruiken en dan samen erachter komen dat die op is en dan samen naar de winkel lopen en dan merken dat die dicht is en dan samen naar een andere winkel lopen en dan heel de winkel aflopen omdat we niet weten waar die staat en dan samen zoeken en dan samen terug naar huis met zo een klein potje en gewoon; samen moe zijn. Samen picknicken, samen op vakantie gaan, samen douchen, samen een bad nemen, samen naar een vreemde man kijken die ons aanstaart en dan samen rustig wegwandelen, samen achtervolgd worden en dan ons samen verstoppen. Samen verstoppertje spelen want tikkertje is veel te veel rennen. Ons samen vervelen, samen een kind opvoeden, samen trouwen (Gaat alleen dan?), samen een huis kopen, samen een auto kopen, samen de rekeningen betalen, samen de brievenbus nooit meer opendoen omdat we erachter kwamen hoe hoog rekeningen wel niet kunnen zijn. Samen bellen, samen sturen, samen skypen, samen op msn, samen erachter komen dat da niet meer bestaat, Samen seks hebben, samen afvragen; gaat seks alleen dan? Samen knutselen omdat één van ons een opdracht had voor school, samen shoppen (terwijl ik alleen met al die tassen sleur). Samen aan het strand liggen, samen in de zee gaan, samen in een bubbelbad zitten, samen dagdromen, samen in elkaars armen liggen...



Liefste, ik wil gewoon samen zijn.





Ik hou van je
x-x-x

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen