(Nederlands)

Een brief voor de ware...Als ik haar ooit ontmoet...Ga ik deze woorden zeggen?...Ga ik ze vergeten?
Ja, ik ga ze zeggen en nee, als ik in haar ogen kijk, is dit 1 van de brieven die in mijn gedachten komt.

Elke keer als ik naar je kijk, zal het zijn alsof het de eerste keer is dat ik naar je kijk. Elke keer zal ik opnieuw verliefd worden, op je lach, je haren, je lichaam, je lippen, je ogen en op hoe je bent.
Als we aan het wandelen zijn, zal ik zoals elke man op aarde, kijken naar een ander mooi meisje dat langs loopt. Maar ik besef dan, hoe prachtig jij dan wel bent.
Elke keer als ik je voorstel aan iemand, hou ik met veel trots je hand vast.
Elke keer als ik je lippen kus, wil ik je laten dromen over onze toekomst.
Het enige meisje waar ik later achter ga aanlopen is later onze dochter als ik haar leer lopen.
Ik zou je verrassen op momenten dat je het niet verwacht.
Als ik zeg; Je ziet er prachtig uit. Dan kan je in mijn ogen lezen dat ik het meen.
Elke keer dat ik zeg: Ik hou van je. Dan meen ik dacht, uit het diepste van mijn hart.
Kaarsen, een sfeerlicht, samen onder een dekentje, een romantische film die jij graag kijkt. Ondertussen speel ik met je haren, kijk ik naar je ogen die fonkelen omdat je al weg droomt en je afvraagt: Gebeurden dat maar bij mij.
Ik kan je nooit beloven dat ik je het zelfde ga kunnen geven zoals in de films. Want films hebben een einde en wij? Nooit. Films zijn gespeeld, wij zijn de prachtige realiteit.
Op momenten dat we ruzie maken; kus ik je. Omdat ik weet: dat ik de ruzie toch nooit ga winnen.
Ik onder de sloef? Waarschijnlijk zeg ik dat ik samen de leiding wil ma stiekem krijg je mij wel zover. Maar dan hoop ik dat jij gelukkig bent.
Jij gelukkig...daar gaat het mij om. Daar wil ik meer voor vechten dan voor wat dan ook. Voor u lach zou ik zelfs mijn eigen opofferen.
Want jou lach, is mijn leven.
Wat zou ik doen als ik jou een lange tijd niet zie? Altijd aan je denken, je missen, nog meer van je houden en waarschijnlijk op het moment dat je terug komt je verrassen met iets als je het niet verwacht.
Ik zou je mee uit eten nemen, kaarsen op tafel, je lievelingseten, samen lachen en praten over alles en nog wat.
s'Avonds in bed. Stiekem droom ik wel van mega goede seks met jouw. Maar er is nog iets wat veel beter aanvoelt. Jou in mijn armen, nog praten over dingen waar we het met niemand anders over hebben en daarna jij die zachtjes in slaap valt. Ik die jou nog een kusje op je voorhoofd geef en fluister: “Ik hou zielsveel van je.”
Als de ochtends zachtjes straalt op onze gezichten. Waarschijnlijk sta ik daar langs het bed met een uitgebreid ontbijt op bed met champagne maar, ik ken je. Je wilt liever nog wat samen in bed blijven liggen en straks pas eten.
Stel je voor dat je mij op een dag komt zeggen dat je zwanger bent...
Houden of niet houden vraag ik aan mijn jou dan
Als je hem/haar niet wil houden. Dan sta ik 100% achter jouw keuze en hou ik nog even veel van je als ervoor.
Als je hem/haar wel wilt houden, dan word ik de beste papa die een kind ooit wensen kan.
Een jongen of een meisje, dat maakt me niet uit. Als hij/zij maar gezond is.
Als hij/zij nog een baby is dan verwen ik hem/haar kapot.
Ik ga hem/ haar lachend achterna lopen bij het leren stappen.
Ik ga met hem wandelen en lachen.
Ik laat hem/ haar vliegen zoals superman.
We gaan gekke bekken naar elkaar trekken.
Als hij/ haar naar het kleuterklasje gaat en terugkomt wenend omdat hij/zij gepest word. Dan ben ik een trotse papa als hij/zij de pester een flinke mep geeft.
Als hij/ zij schrik heeft door een nachtmerrie midden in de nacht, maak ik wel altijd plaats in bed.
Hij/ zij mag s'morgensvroeg helemaal op me springen als ik moet opstaan en roepen: "papa wakker worden!"
We lachen aan de ontbijt tafel omdat: "Papa soms gek is".
Als het een meisje is geef ik haar een schattig kleedje en vertel ik haar stiekem: "Je bent het mooiste meisje op de wereld, maar dat is ons geheimpje. Anders word mama jaloers."
Als het een jongen is ga ik hem leren om vriendelijk tegen meisjes te zijn en dat het een mini gentleman word ;D (met een hemdje aan)
Als hij/zij ouder word ga ik helpen met huiswerk wanneer nodig.
Hij/zij mag uit met vrienden, als hij/ zij maar geen domme dingen doet want ik wil niet dat mijn kind iets overkomt.
Vriendje naar huis nemen, keur ik goed. Maar als hij mijn dochter haar hart breekt. Breek ik hem
Een vriendinnetje mee naar huis nemen, keur ik ook goed. Maar ik zeg wel eerlijk tegen mijn zoon als ze mooi is of niet.
Een holibi? Who cares? Als onze zoon of dochter maar gelukkig is.
Ik vecht voor zijn/ haar toekomst meer dan ik voor de mijn en de onze heb gedaan.
Voor de rest?
Laat ik de wereld op ons afkomen, ik weet als we evenveel van elkaar gaan houden. Dat we alles aankunnen en er niks of niemand tussen ons in kan.
Waarschijnlijk vraag ik je dan ten huwelijk op een manier die nog mooier is dan je mooiste dromen.

Als je dit leest...Moet je beseffen dat je het speciaalste meisje op de wereld bent en dat ik zielsveel van je hou.





- Glenn van Marion -

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen