Nieuwe, ik verschiet ervan dat ze erg in de smaak vallen! Ik hoop dat jullie ze blijven maken.


Xx.

I never asked after the problems i would give!
Na een tijdje gaan Alice en Jasper terug naar huis, waardoor we eindelijk weer alleen zijn."Wacht even." Ik loop snel naar boven en pak een briefje en schrijf er het volgende op.We zijn even bezig, dus gelieve niet te storen he. x Victoria en Edward.Ik pak snel wat plakband en ga dan naar beneden en hang het aan de deur."Oke, waar waren we gebleven"Heupwiegend loop ik de trap op en ga op het bed zitten. Edward komt de kamer binnen en sluit de deur achter zich. Meteen sleurd hij m'n schirtje en mijn broek uit. Ik zet m'n nagels in z'n rug en trek dan z'n shirt over z'n hoofd. Ik glij met m'n handen over z'n gespierde buikje op naar z'n broek. Ik begin aan de gulp te prutsen en krijg die open en gooi die de kamer in. Hij prutst nerveus en geïrriteerd aan m'n bh omdat ie hem niet openkrijgt. Ik besluit een handje te helpen en maak hem los voor hem. Hij doet m'n slipje uit en ik trek de spannende boxer van z'n lijf. Hij begint me te kussen in m'n nek en komt dan in me. Meteen begint hij te stoten en ik beweeg m'n heupen mee op het ritme. Ik bijt zachtjes in z'n nek waardoor ik hem zachtjes hoor grommen. Dat is dus blijkbaar een zwakheid van hem. Na een tijdje kom ik klaar waarna hij volgt."Voor herhaling vatbaar, he?" Hij knikt lachend naar me. De gsm van Edward gaat af en hij zoekt z'n broek en neemt op als hij z'n gsm heeft."Hallo, jah Emmet... neen, we zijn klaar... Jah we gaan ons eerst omkleden en komen dan. Tot straks."Hij drukt z'n gsm af en draait me dan naar mij."Wat heb je op dat briefje aan de deur geschreven, jongedame?""Wel, euhm... Gewoon dat we bezig waren en daaronder x Victoria en Edward. Niks mis mee toch?" En ik zet grote puppy-ogen op."Ik kan echt niet boos zijn he?"Ik schudde mijn hoofd en liep naar de badkamer. Dochte me snel en trok gauw wat kleren aan. deed m'n haar en make-up en kwam 5 minuten later de badkamer uit."Je kan in de badkamer."Hij liep voorbij me en ik gaf hem snel een kusje en ging al naar buiten, waar Emmet, Rosalie, Alice en Jasper stonden te wachten."Hoi iedereen!"Ik huppelde vrolijk naar hun en begroete ze.Emmet haalde grijnzend het papiertje uit z'n zak en keek me aan."Zozo, bezig he? In het vervolg kun je het gewoon opschrijven, we hadden het toch wel meteen door hoor.""Jaloers? Rose, komt hij íets te kort bij je?""Nou voor zover ik weet niet nee. Ofwel Emmie?"We lachten even over het onschuldige gezichtje dat Emmet opzette. Eindelijk kwam Edward uit de deur. Ik keek en zag dat he nog een paar minuutjes zou zijn voordat de eerste bel zou gaan dan hadden we nog zeker 10 minuten. Ik stapte in bij edward en deed m'n gordel om.

Reactie's!

Xx.

Reageer (6)

  • xSuzan

    Yeaaaah =D

    1 decennium geleden
  • Heretics

    love it

    1 decennium geleden
  • dorcha

    Yeah!!!!!!! Echt vet leuk!!!!!

    Xx

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    kunnen vampieren zwanger rakenxD
    verderrrrrrrrrr

    1 decennium geleden
  • Wasilewski

    verder!<33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen