Foto bij Chapter Fifteen

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Curlyy

    Dusssssss...
    eik was ik dus een soort van van plan om op elk hoofdstuk even te reageren, maar ik wilde steeds verder lezen! Dus ja dan reageer ik nu maar hier.
    JE HAD VERTELD OVER LIAM!! En ik denk dat Billy best wel heel awesome is! Amy ook... Volgens mij had je haar naam niet eens genoemd xD. Mja, mijn punt is dus dat ik eik best wel een beetje heel fan ben van je verhaal! En van je schrijfstijl want je schrijft echt goed!
    Ohja en ik ben het met Skynight eens.. Stomme Kyra en Kelly... GET YOURSELVES A FUCKING LIFE!
    en nu ga ik maar weer eens verder aan autotheorie... Zometeen snelweg rijden :(. Maar nu eerst thee :).
    Ik moet je trouwens ook nog een heel awesome verhaal vertellen over zo'n luiaard. Net zoals die bij Ice age, alleen dan net iets minder awesome. Want ja deze luiaard heeft geen sabeltandtijger of een mammoet als buddies. Eigenlijk is Bob best alleen. Want ja hij heet Bob.. En toen op een dag toen Bob in een boom sliep en die aap van The Lion King hem wakker gemaakt had, viel hij uit die boom. NIET TE GELOVEN HEA!!
    Oké, sorry laatmaar ;).
    Snel verder jij!!! :)

    1 decennium geleden
  • Skynight

    Ulg, stupid Kyra and Kelly --
    I want to know more about that hut!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen