ALWEER HEY=D,
vandaag schrijven we echt veel maar ja we maken het eventjes goed voor al die andere maanden he haha, achja ik heb niet zo veel te vertellen... we hebben visite dus ik ben heel ongezellig aan t doen mja ik wilde even schrijven voor jullie en nu mag janneke weer hahahah

ENJOY
kusje'x Anne

Nils kijkt me nog steeds aan alsof hij verwacht dat ik meer ga vertellen, wat ik eigenlijk helemaal niet van plan was, over wat er aan de hand is. "Puck, je weet dat je me kunt vertellen wat er is he?" ik knik een beetje als antwoord op zijn vraag en begin dan toch maar te vertellen, misschien lucht dat wel heel erg op? "oke nou, kijk, uhm" ik aarzel eventjes maar ga snel verder, "Owen en ik stonden net in de keuken en Owen die vroeg dus aan mij wat er met mij en Rein is en ja Rein had dus aan mij verteld waarom hij de hele tijd op zijn mobiel zit, maar hij vroeg ook meteen of ik het niet verder wilde vertellen want ja het gaat zeg maar over een meisje," Mijn ogen worden groot als ik bedenk wat ik zojuist tegen Nils heb verteld, "HOO NILS DIT MOCHT IK NIET VERTELLEN DUS, alsjeblieft zeg dit niet tegen Rein want ik had beloofd dat ik het niet door zou vertellen, maar nu vertel ik het wel even helemaal. Rein denkt dus dat hij een meisje leuk vind maar hij weet het niet zeker en hij weet ook niet of zij hem leuk vind en hij zegt dat het best raar is dat hij haar leuk vind, omdat het niet kan ofzo ik weet het verder ook niet... maar ik mocht dat dus allemaal niet tegen Owen zeggen en dat vond hij helemaal niet leuk en ik ook niet, maar ik wil het ook niet zomaar vertellen want dat had ik Rein beloofd. snap je?", even kijk ik Nils aan, hij knikt instemmend en het is eventjes stil. het is helemaal geen ongemakkelijke stilte, het lucht eigenlijk wel op dat ik alles even aan Nils kon vertellen, dan zit het niet meer zo opgekropt bij mezelf. "ik denk he, dat je wel even met Owen moet praten... Hij denkt namelijk dat jij en Rein wat hebben," ik kijk Nils aan en schud mijn hoofd "nee, nee echt niet" weet ik uit te krijgen, maar Nils onderbreekt mij weer, "en hij denkt dat jullie achter zijn rug om wat hebben, daarom reageerde hij net zo denk ik... Maar jullie hebben toch niks?" ik schud hevig mijn hoofd, maar ik voel mijn wangen warm worden en Nils probeert mijn ogen te vinden om de waarheid uit me te krijgen. "toch?", ik zucht even, "nee, we hebben niks, echt niet, maar ik heb het idee dat ik hem misschien wel leuk vind, maar als hij toch een ander meisje leuk vind maakt dat toch allemaal niet uit en sowieso ging het daar niet over met Owen dus vergeet maar gewoon wat ik allemaal heb gezegd net oke?". Ik zucht weer diep en laat mezelf achterover vallen, pfff. "uhm, ik weet niet zo goed hoe ik je hier mee moet helpen, maar ik dacht eigenlijk dat Rein jou ook leuk vond dus ja ik weet niet..." hoor ik Nils dan zeggen en ik schiet weer overeind "Huh? wat?", "nee, laat maar" zegt Nils snel een beetje nerveus en ik begin te lachen, "Nils, ik ben echt blij dat ik even tegen je heb kunnen praten, want het luchtte wel echt op" glimlachend kijk ik hem aan en hij lacht terug "ik ben blij dat ik eventjes kon helpen" zegt hij, ik geef hem nog een knuffel en sta dan op. ''Puck! Nils! Komen jullie zo naar beneden om te eten?'', hoor ik Owen dan roepen en Nils roept snel terug, ''Ja, we komen zo'' en staat dan ook op "oke, tot zo dan" hoor ik Owen nog zeggen en dan loopt hij weer naar beneden, aan zijn voetstappen te horen. "ik ga nog even snel mijn onesie aan doen, wacht je even?" hij knikt en ik loop even snel naar de badkamer toe. Als ik mijn onesie heb aangetrokken lopen Nils en ik samen naar beneden en als ik de woonkamer in loop kijkt Owen me aan met een wat-is-er-aan-de-hand blik, ik maak een wegwerpgebaar en loop dan door naar de keuken om te gaan eten, hmm pasta.

Reageer (2)

  • xxxKatexxx

    snel veder zo leuk

    1 decennium geleden
  • JustEsmee

    Ooh, dit is echt een super leuk en goed verhaal! Snel verder. Liefs

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen