HEEEIII
Wie gaat er komende week van een heerlijke vakantie week genieten?
Die van mij, is jammer genoeg al voorbij ): Maar voor degene die hem deze week heeft, VEEL PLEZIER!!
ik weet niet of iemand ook mijn andere verhaal leest, maar ik weet totaal niet wat ik er mee aan moet. Moet ik het delete, herschrijven of er helemaal niks mee doen en laten staan zoals het is?

Kus'x Janneke

Als ik mij op de bank wil laten vallen, zie ik dat er iets niet klopt, Puck is niet meer beneden. Waar is ze heen, naar huis? ''Jongens, waar is Puck heen?'' ''Ze ligt boven in jou bed, als het goed is, ze voelde zich niet lekker, ze had buikpijn ofzo'' antwoord Daan. ''Meisjes problemen...'' vult Rein aan. Volgens mij, zijn het niet de meisjes problemen die Rein bedoeld, er is denk ik iets heels anders aan de hand. Iets wat ze niet tegen mij wilt vertellen. Ik kijk Nils verwachtingsvol aan, hopelijk begrijpt hij wat ik bedoel. Nils, is toch de enige persoon die even met Puck kan gaan praten, aangezien het voorval van mij en Puck net, en Rein is al helemaal niet de geschikte persoon op dit moment. Met lichte twijfel oppert Nils,'Ik ga anders wel even kijken'' hij staat op en verlaat de kamer.

''Puck! Nils! Komen jullie zo naar beneden om te eten?'' Het is even stil en ik sta rustig voor mijn eigen slaapkanmerdeur te wachten op een reactie. Dit voelt eigenlijk ook best raar, normaal zou iemand op mijn deur kloppen om iets te vragen, en niet andersom. ''Ja, we komen zo'' hoor ik Nils zeggen. ''Oke! Tot zo dan.'' Met lichte twijfel loop ik naar beneden. Ze zijn nu al ruim driekwartier boven geweest samen, er is toch niks ergs aan de hand? Zodra ik de gangdeur open doe, komen Rein en Daan aan, ''en?'' ik haal mijn schouders op. Waarschijnlijk zien ze de twijfel in mij waardoor Rein zegt ''Achjoh, vast van die typische meiden problemen...'' Ach man, hij moest eens weten, dat ik en Puck bijna ruzie hadden om hem. Maar misschien heeft hij wel gelijk, daar gaan we voorlopig maar even van uit. Gelukkig komen ze lachend samen beneden, ik zie dat Puck haar onesie heeft aangetrokken en dat ze zich dus echt niet goed met haar ging. Ik kijk haar aan met een wat-was-er-aan-de-hand blik, ze maakt een wergwerp gebaar met haar hand en gaat aan tafel zitten.

Na het eten besluit ik om bij Nils even, onder vier ogen, te informeren hoe het was met Puck boven. Niet dat het nou zoveel helpt, ''You know, meisjes problemen'' Wauw, alsof ik daar iets mee opschiet. Uiteindelijk weet ik hem toch over te halen ''Nou...''

Reageer (2)

  • xxxKatexxx

    Snel veder ik wil het weten................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    1 decennium geleden
  • JustEsmee

    Whaaah! ik wil het weten! Snel verder. Liefs

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen