AiAi! zit op p.329 van hhet boek 'Nieuwe Maan', en het ziet er niet al te goed uit. Da stoem kiend van een Bella toch ehn!

Xx.

Tounges are always pressed to your cheaks
"Oeioei, heb ik je boos gemaakt?"Ik kan een ondeugende ondertoon niet weghouden in m'n stem. Om te plagen geef ik hem kusjes op z'n voorhoofd, kaken, kin, neus maar nooit op z'n lippen. Opeens voel ik z'n handen langs m'n gezicht en ze drukken mijn lippen tegen de zijne. Al kussent tast hij tot we bij m'n bed en drukt me er zachtjes op, alsof ik breekbaar ben. Ik ga onder z'n shirt en trek het meteen over z'n hoofd. Ookal heb ik z'n torso al eens gezien, toch blijf ik er altijd van verrast als ik zie hoe gespierd hij is. Het duurt niet lang of ik heb ook al geen shirtje meer aan.*DingDong*"Argh, alsof ze weten dat we bezig zijn!" Edward lacht ik neem m'n laken en wikkel het om me en ga geërgerd de deur gaan opendoen."Oei, we komen zeker ongelegen he?"Het zijn Alice en Jasper. Ik zend door m'n gedachten door naar Edward dat het Alice en Jasper zijn meteen komt hij mét shirt naar beneden en met het mijne in z'n hand."Nuja, over onverwachts bezoek gesproken.""Ik euhm,... ga me even gaan fatsoeneren." Ik loop naar de badkamer en open de deur."En ga gerust zitten!" roep ik nog voordat ik de badkamerdeur dichtsla. Ik trek snel m'n shirt aan en leg m'n witte haren goed. Ik loop de badkamer uit en ga naast Edward op de bank zitten."Waarom zijn jullie hier misschien?""Wel op school kreeg ik een visioen. En ik denk dat je het niet echt blij zult zijn als je weet wie het onderwerp is.""Argh, kan dat kind me nu echt niet met gerust laten, maar wat zag je in je visioen?""Wel, ze gaat een deal sluiten met Jacob Black, een weerwolf. Hij kan geen vampier zien of hij wilt ons aan flarden scheuren. Dus heeft ze de perfecte partner gevonden om wraak te nemen."Edward gromde toen hij de weerwolf z'n naam hoorde."Staat het vast, of heeft ze nog niet duidelijk beslist? En als ze nog van edward houd, dan zou ze toch op z'n minst een beetje verstand hebben dat die hond hem ook aan flarden zal scheuren?!"Ik voelde m'n ogen veranderen naar rood. Ik was ziedend!"Kalm we zijn met teveel, hij kan ons niet alleen aan, daar zijn we nu eenmaal te sterk voor.""Nog een probleempje is, hij is met een roedel. Dus de kans dat we winnen is nu wel kleiner.""Met hoeveel zijn ze in die roedel?""5 wolven.""Wel, wij zijn met acht, maken we dan zo'n kleine kans dat we er allemaal heelhuids terugkomen?" Ik mocht er niet aan denken dat 1 van hun zou sterven. Dan zou ik me persoonlijk wreken op Bella en d'r hondemaatjes! Ik voel een arm om me heen slaan en hoor edward z'n gedachtes*Het komt goed, niemand zal sterven.* Hij lacht naar me maar z'n ogen lachen niet mee."wanneer zou het gebeuren dat ze ons komen aanvallen, Alice?""Wel, binnenkort, overmorgen eigenlijk, is er een storm, dan gaan we gaan honkballen, en in m'n visioen hadden we onze honkbalkleren aan."Ik kon me nu wel op het ergste voorbereiden. Ze zou niet winnen die jaloerse trut! Dat zweer ik!

Reactie's!
Xx.

Reageer (7)

  • Wasilewski

    i love it<3
    weetje?
    persoonlijk vind ik 'Nieuwe Maan' beter dan 'Twilight':$
    Jacob is wel koel, maar de gevoelens zijn in 'Nieuwe Maan' veel beter. =]

    maarja
    verder<3!

    1 decennium geleden
  • rosetyler

    GRR. Ik wil Bella echt vermoorden!
    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen