Nieuwe, Ben bezug met Nieuwe maan te lezen maar, Edward komt er zo bekan niet meer in voor...:(

Xx.

...
Met de seconde word ik nerveuser omdat ik niet eens weet hoe ik moet jagen."Ik zal het je wel leren"roept Edward voor me uit, duidelijk m'n gedachten aan het lezen. Ik probeer hem in te halen maar dat lukt me echter niet. Uiteindelijk komen we aan bij de Olympic Mountains. Nu loopt er geen enkel mens rond, teveel beren. Ik zie Edward stilstaan."Kom, daar is er één!"Ik volg braafjes achter hem. Als we bij de beer komen zie ik dat ie erg chagerijnig is. Was ik nog mens denk ik dat m'n laatste uur zou geslagen zijn. Edward loopt naar het dier en bijt in z'n nek. Na nog een tijdje worstelen gaat het liggen met het feit dat ie niet tegen Edward op kan. Edward drinkt gulzig het bloed op. Door het bloed dat uit de beer vloeit krijg ik ongeloofelijke honger. M'n ruikzin word snel sterker en ik ruik nog bloed, een beer. M'n instict neemt m'n hoofd over en ik ren naar de geur toe. Ik loop naar de beer, een vrouwtje. Ik spring op d'r rug en bit in d'r nek meteen gutst het bloed uit d'r nek. Ik duw d'r op de grond en sla op d'r nek waardoor ze vrijwel meteen buiten westen is. Ik drink gulzig het bloed. Ik kom sta recht en voel me beter doordat m'n honger is gestilt."Helemaal in je eentje, ik wist dat ik niet moest helpen."Z'n grijns word alleen maar groter als ik zo sierlijk mogelijk naar hem toe loop. Ik druk m'n lippen op de zijne en open m'n mond een beetje. Meteen voel ik z'n tong m'n mond verkennen. Na een tijdje laat ik hem los en loop uitdagend weg. Ik hoor hem lichtelijk grommen en achter me aanlopen."Als je me wilt, zul je me moeten wangen hoor!" Ik lach uitdagend en ga nog sneller lopen. als ik uiteindelijk bij m'n huis kom loop ik naar binnen en ga rustig op m'n bed zitten. Jah, dat was vroeger wel nodig zo'n bed. Ik hoor de gedachtes van Edward steeds dichter komen totdat de deur openvliegd. In nog geen seconde staat hij voor me in m'n slaapkamer."Mij zomaar uitdagen he?!"Ik lach even ondeugend en sta dan recht en ga naar hem toe.

De rest voor de volgende he!
Reactie's zijn altijd welkom ^^
Xx.

Reageer (11)

  • xSuzan

    zielige beer xD
    Haha. Whieee k ga snel 14 leze =D

    1 decennium geleden
  • Mrloes

    snel verder!!!:D:D:D:D:D:D

    XxX(K) <3

    1 decennium geleden
  • xJonasHotel

    SUUUPPEERR DUPPEERR !!!!!
    SNEL VERDER !!


    Xxx
    MeganxD

    1 decennium geleden
  • AngelAddict

    niet lief! verder(A) ma wel leuk:D:D
    next xx

    1 decennium geleden
  • SxSCANDAL

    Snel verder :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen