Nieuwe, ben effe gestopt met lezen uit het boek(Twilight) en heb net wat inspi opgedaan ofcourse^^

Xx.

Don't you ever break my dead heart again!
Als we binnen zijn gaan we op de sofa zitten."Ik wil juist weten, waarom je nog steeds van Bella houd? Je weet niet hoe hard het me pijn doet!" Ik keer m'n hoofd van hem weg zodat hij mijn waterachtige ogen niet ziet."Ik, het spijt me, het is omdat ik nog maar kort heb gebroken met d'r, die gevoelens waren voor mij nieuw. Ik kon ze moeilijk weglaten ebben, het is te kort geleden. Het spijt me echt!"Ik kijk op en zie het berouw in z'n ogen."Ik wil het je vergeven, maar ik ben zo bang dat je niet meer zonder Bella kunt en dat je me zult verlaten voor d'r."Ik probeer me erg sterk te houden om niet te huilen,maar 1 traantje ontsnapt toch. Ik voel z'n hand de traan wegvegen. Ik sla m'n armen rond z'n middel. Ik leg m'n hoofd op z'n borst en luister naar z'n rustige ademhaling."Betekent dit...dat we weer samen zijn of...""Ja, maar alsjeblieft, breek m'n dode hart niet nog eens!"Hij knikt trouw met z'n hoofd. Hij neemt m'n hoofd tussen z'n handen en brengt me dichter bij zijn hoofd. Zijn zachte lippen raken de mijne waardoor ik me verlies in een gepassioneerde kus. Na een tijdje laat ie me los en kijkt me aan met rode ogen."Honger?" Hij knikte mmet een lachend gezicht."Nu je het erover hebt, ik heb ook wel zin in een diner" Ik glimlachte m'n witte tanden bloot en liep sierlijk naar de deur."Kom je nog of ga je lekker verhongeren?"Ik grijnsde uitdagend."Ik ga mee, maar naar waar gaan we?""Naar de Olympic Mountains?"Hij knikte en liep achter me aan. Ineens stond ik erbij stil dat dit m'n eerste keer jagen zou zijn. Op een of andere manier werd ik bang van mezelf maar ik zag Edward glimlachen naar me."Ik zal wel wat voor jou vangen ook als je het niet over je hart krijgt."Ik keek hem dankbaar en liep mee naar het bos als we diep genoeg het bos in waren lieten we onze snelheid toenemen tot het hardste dat we konden. Natuurlijk liep ik wat achter, hij is nu eenmaal sneller dan me.
Reactie's!!!!
En mensies, pakken jullie een abo aub.

Xx.

Reageer (7)

  • xSuzan

    I luv thiss! <'333

    1 decennium geleden
  • xJonasHotel

    VERDER !!!!



    Xxx

    Megan

    (K)

    1 decennium geleden
  • Kryptonite

    Snel verder ;o

    1 decennium geleden
  • AngelAddict

    verder!!,, bitte.. anders ben ik zielig:(
    bye
    x

    1 decennium geleden
  • Mrloes

    leuk! snel verder!!:D:D:D:D:D:D

    XxX(K) <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen