hoi, alweer een nieuw hs, het woord stylodopje, ik weet niet of je dat in nl gebruikt, ik woon in België, het betekent gewoon het dopje van een balpen, he!! maar ik vond gewoon dat dit woord hier beter paste XD, ik hou echt van de reacties! Het maakt mijn dag goed XD
enjoy xxxxxx

We zitten in de les natuurkunde. Laatste lesuur van de dag. Gaap!!! Meneer Genemans vertelt over het -oh zo interessante, niet dus- onderwerp boombladeren. Ik val half in slaap.
"De rand kan dus ook gekarteld zijn, begrijpen jullie dat?", vraagt meneer Genemans.
"Wat boeiend!! Ik hou van kartels", zegt Isabel.
Ik kijk kwaad om. Waarom doet ze zo?? Ze is toch geen leerling!! Als ze nou gewoon stil in een hoekje toekeek, in plaats van ons te storen. Ze is gewoon een zielig vrouwtje! Ze heeft niet eens een kracht. In het begin dacht ik nog dat ze een verborgen cameragroep was, maar dat is dus niet zo.
Eindelijk is de les voorbij! Ik ga de klas uit en wacht op Nils. Hij is nog in het lokaal. Samen lopen we naar zijn kamer.
"Kom je even gezellig mee binnen?", vraagt Nils.
"Oké, maar ik ga eerst mijn rugzak in mijn kamer zetten"
Nadat ik mijn rugzak afzette en tegen mijn kamergenoten zei dat ik even weg ben, keer ik terug naar kamer 310, waar een kussengevecht bezig is, tussen Daan en Nils. Kindjes! Maar wel schattig!! Ik kijk lachend toe hoe Nils sneuvelt. Nils pakt mijn hand en trekt me naast hem op de grond.
"Als ik verlies, verlies jij ook", zegt hij met een pruillip.
Ik lach :"Nee, hoor"
Rein en Owen zitten aan een tafeltje en kijken vol belangstelling naar ons.
Nils staat op, "Kom, Britney, we zijn hier weg. Te veel pottenkijkers"
Rein smijt een stylodopje tegen Nils' neus en giert het daarna uit. Vervolgens neemt hij het dopje van Owens balpen en smijt dat ook naar Nils.
"Je hebt gelijk, het is hier gevaarlijk", zeg ik en we gaan de kamer uit. Ik hoor nog net een dopje tegen de deur belanden. Jammer, Rein! Nils en ik stappen naar het schoolpark. Hand in hand wandelen we tussen de struiken. In het begin van het schooljaar was dit een doolhof, maar nu een simpele weg. We gaan naast elkaar in het gras zitten. Nils neemt m'n hand vast. Ik kijk naar hem. Naar z'n ogen, z'n gezicht. Ben trots op hem.
"We moeten Lynn terugpakken", zegt Nils ineens. Ik knik.
"Ze heeft zoiets moois als de liefde tussen ons twee proberen te verbreken", antwoord ik.
Nils glimlacht en drukt een kus op mijn lippen. Ik hou van hem. We omhelzen elkaar.
"We gaan Lynn pakken", zeg ik wanneer we onze omhelzing beëindigd hebben. Nils knikt. Ik ben wraaklustig. Helemaal klaar met 'miss Taylor' 's gedoe. Ik ga dicht tegen Nils aanzitten en hij streelt mijn wang.
Opeens staat Lynn voor ons. Ze kijkt ons aan. Walging in haar ogen? Of is het woede? Of jaloezie? Zou dat het zijn? Jaloezie? Ze ziet dat ik op haar blik let, draait zich vlug om en rent weg. Ze wou dus niet dat ik haar blik zag, dan zal het jaloezie geweest zijn. Maar waarom?

Reageer (3)

  • GossipGirl21

    Yeaaaahhh super snel verder hihi xD

    6 jaar geleden
  • RealBritney1

    Ik heb bij elke zin oh gezegd tot irritatie van Lancy xD

    1 decennium geleden
  • sammainiac

    Snel veder please

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen