Jep the newer one! And i'm still alive!



Xx.

just another day, without you...
Ik lig op m'n bed, en probeer me in te houden om te huilen. Een vampier die huilt, das toch belachelijk! Ik hoor Skittles op m'n bed springen en begin hem te aaien."Je bent waarschijnlijk wel de enige die ik kan vertrouwen,he skittles?"Hij miauwt eens en ik lach met waterige ogen. Ik kijk naar m'n gsm en zie dat het nog maar net 16.00 uur is. Ik besluit naar La Push te gaan. Ik loop naar buiten en zie daar Edward tegen z'n glanzend, grijze volvo staan. Ik hou me in om te huilen en slik de tranen weg."Wat moet je van me?"De rilling in m'n stem is duidelijk te horen."Ik...wil gewoon weten waar je heen gaat. Voor je veiligheid, ik wil niet dat er iets met je gebeurt!"Ik hoor de overbezorgdheid in z'n stem."Ik ga naar La Push! En ik kan heus wel zonder je bezorgtheid!"Ik zie z'n ogen veranderen van goudkaramel naar zwart"Ga daar niet heen, als de weerwolven er je herkennen als vampier ben je evengoed een kouwe biefstuk!"Ik kijk hem verschrokken aan."Misschien is het wel beter he!? Kan je gerust leven met Bella tot ze doodvalt!""Victoria, zeg dat niet, je weet dat het niet waar is!"Ik wil doorlopen naar m'n auto maar Edwardv houdt me stevig vast. Hij trekt me naar zich toe en dwingt me naar hemte kijken."Doe het niet. Je weet niet eens hoeveel mij je ermee pijn doet!"Ik zie de pijn in z'n ogen en besluit naar hem te luisteren."Oke, het is goed ik ga al niet. Maar ik zou je eens willen spreken, kom je mee naar binnen?" Hij knikt en komt achter me aan.
De rest voor de volgende!!


Xx.

Reageer (4)

  • LiveLoveLife

    SUPER!!!
    misscien een domme vraag
    maar moet ze niet jagen????

    1 decennium geleden
  • xSuzan

    AAH k vind dit echt:
    leukspannendmooiawesomeprachtigsexii enz. enz. xD

    1 decennium geleden
  • Caged

    ga snel verder

    heel snel ^^

    of ik eet je op :O


    xxx

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    brtrtverder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen