Yeah!Nummer 10! Heb deze op school gemaakt(eerst op papier) en nu op de pc ^^(khad zo gelijk 2 uur studie...

We are to fast to live....
We hebben de hele avond en nacht bij elkaar gelegen op Edwards sofa. Maar voor mij ging het te snel, minuten leken seconden. Het had gerust wat langer mogen duren voor me. Maar we moeten nu eenmaal naar school. Was het nu maar een zonnige dag! Ik loop samen met Edward de badkamer binnen. Ik wil net m'n kleren aandoen als ik ineens twee sterke armen rond m'n heupen voel. Ik draai me vliegensvlug om en zie het prachtigste gezichtje in de wereld."Victoria, ik zou je wat willen vragen."Ik kijk hem even onderzoekend aan en knik dan met m'n hoofd."Wel, zou je hier bij mij willen komen wonen en lid worden van deze familie? Anders mis ik je te veel!"Hij kijkt me zielig aan en ik kan geen nee zeggen."Tuurlijk! Vanavond ga ik m'n spullen halen en kom ik weer terug. Het mag toch wel van iedereen?" Hij knikt en geeft me een passionele kus. Ik kleed me aan en doe daarna m'n haar en make-up. Ik neem snel m'n eastpak en loop naar Edward en z'n volvo en ga snel naast hem in de auto zitten. We vertrekken met volle vaard naar school. Daar aangekomen zie ik Bella meteen naar me toe rennen."Jij vuile hoer! Zomaar mijn vriendje afpakken!"Ze komt dichter en wilt me bij de keel nemen. ik pak d'r vast en trek d'r naar me toe."Je bent zeker vergeten dat ik een vampier ben? En nu ik me bedenk, ik heb wel een grote honger vandaag!"Ze kijkt me schichtig aan, ik laat d'r los en meteen rent ze naar d'r vriendjes. Ze kijkt me nog even scheef aan en ik lik met m'n tong over m'n lippen waardoor ze doorheeft dat ze niet meer moet komen of kijken."Schatje, waarom zo gemeen?""WAAROM ZO GEMEEN?! HEB JE NIET GEHOORD HOE ZE ME NOEMDE?!" Edward schrikt van m'n uitbarsting. Ik ga z'n hoofd in om z'n gedachtes te lezen en schrik van wat ik terugvind.*Fuck, straks heeft ze door dat ik nog wat gevoelens voor Bella heb* Ik ben zwaar teleurgesteld en laat een traan over m'n wang rollen."Lieverd, wat is er?"Edward komt naar me toe en wilt me knuffelen maar ik duw hem weg."ZEG MAAR LIEVERD TEGEN JE BELLA!" Ik loop weg(op menselijke snelheid) en hoor iemand me volgen. Aaan de gedachte te horen is het Rosalie.Ik blijf rennen tot ik diep in het bos ben. Daar zet ik me tegen een boom en laat de tranen over m'n wangen glijden."Meisje, wat is er?"Ze slaat een arm rond me en wrijft over m'n bovenarm."Wel, ik heb Edward z'n gedachten gelezen en hij houdt nog steeds van Bella. als het zo zit hoeft het voor mij niet meer!" Ik zie de woede in Rosalie opborrelen."Ik was zo blij dat hij eindelijk die mens had gedumpt voor iemand van z'n eigen soort, en mooier dan die mens. Maar meneer moet het persé verprutsen!""Ik wil hem nooit meer zien! Rosalie, ik hoop dat we elkaar nog kunnen zien." Ik ren weg naar m'n huis. Ik bel naar school en meldt me ziek. Ik kan vandaag geen confrontatie met edward meer aan.

Xx.
Reactie!!! En maak a.u.b. mijn quizlets( die samen zijn gemaakt met xJonasHotel) op het profiel BlackShot.

Reageer (7)

  • MadamBieber

    Aahh zooo geweldig!

    Xx

    1 decennium geleden
  • xSuzan

    Jeaah echt mooi! k ga snel door lezen <'333

    1 decennium geleden
  • DropDeath

    snel verder
    xxx.

    1 decennium geleden
  • Caged

    supaah
    snel verder :D

    xxxx

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    verderrrrr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen