Het vervolg, ik weet niet of ie goed zal zijn... En telkens als ik Bella d'r naam lees of hoor moet ik aan een koe denken xD(mensen neem mij dit niet kwalijk)

If you once touch him, you will die. But not peacefull!
De dag gaat saai voorbij, met vele jaloerse blikken van Bella. De laatste bel gaat met teken dat we naar huis mogen Ik stap samen met Edward z'n grijze volvo in en we rijden meteen door naar huis. Daar zijn we de eerste, De rest ging nog even winkelen in Port Angeles Carlisle en Esmé zijn uitwerken. Dat betekent het huis voor een 2 uur voor ons alleen."En was het gisteren eigenlijk wel goed genoeg voor meneer?" vraag ik op een speelse toon waardoor ik Edward meteen zie grijnzen. Hij komt naar me toe lopen en legt z'n handen op m'n heupen en begint me liefdevol te kussen."Slecht was het niet, maar nog eens kan geen kwaad."grijnst hij mij toe ik lach en loop speels en sexy de trap op naar z'n kamer. Daar aangekomen zet ik me op z'n bank en komt hij in trans binnen en sluit de deur achter zich dicht. Hij loopt naar me toe en begint me ehevig te kussen. Hij komt op me liggen en duwt me achterover. Z'n handen gaan meteen onder mijn shirt en verscheuren m'n shirtje. M'n bh moet er ook aan geloven en vliegt ergens heen. Ik ontdoe hem ook van z'n shirt en trek zijn broek van z'n lichaam. Mijn onderbroek word ook van me gerukt en ik trek de strakke boxer van Edward z'n lichaam en z'n kleine vriend groet me. Meteen voel ik hem zachtjes in me komen. Ik duw mee met z'n bewegingen, m'n heupen stoten hard en snel. Na een tijdje kom ik schokkend klaar en kort daarna Edward ook. Ik Leg m'n hoofd uitgeput op z'n borstkas." Beste sex ooit" lach ik hijgend, ik voel Edward lachen en kom snel tot rust. Ik voel z'n hand door m'n haar gaan.

Xx.Maak bitte ook de quizen die ik en xJonasHotel samen maken op jet account: Blackshot.

Reactieeee!!!

Reageer (6)

  • MadamBieber

    Wauw die inspi dat jij hebt.
    Gewoon unbelievebull!

    Xx

    1 decennium geleden
  • LADYxBaBa

    OMG!!

    't kan geen kwaad om het nog is te doen

    WHAHA *ga dubbel* SO FUNNY

    VERDERRR
    x

    1 decennium geleden
  • LADYxBaBa

    OMG!!

    't kan geen kwaad om het nog is te doen

    WHAHA *ga dubbel* SO FUNNY

    VERDERRR
    x

    1 decennium geleden
  • xSuzan

    Ómg ik lieff deze quiz <'333

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    verder je nieuwste fanxD
    maart kga door meot naar school ik begin pas 10 over hafl1xEd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen