Foto bij Hoofdstuk 60 [Louis POV]

Liam en Anne lopen lachend met hun voeten door het water, over de boulevard van Novigrad. Onderdeel van het plan. Ja het plan ja. Er is een plan.
Zayn, Harry en Niall komen mijn kant op.
"Gelukt?" Vragen Harry en Niall in koor.
"Hoezo? Dat moeten jullie niet aan mij vragen." Glimlach ik.
"Ja, toch wel." Antwoordt Zayn, die volgens mij al doorheeft dat dit helemaal is misgelopen.
"Jij zou het opnemen." Beargumenteerd Harry, Zayn's uitspraak.
Oops... Mijn gezicht betrekt, wat de jongens natuurlijk meteen merken.
"Louis? Wat heb je gedaan?" Het klinkt alsof Niall al weet wat er aan de hand is.
"Uhm, niks dat is het nu juist." Mompel ik zacht.
"Oh Tomlinson." Zucht Niall.
"En waarom niet?" Zayn klinkt niet heel blij met mijn actie, wat natuurlijk heel logisch is.
Wat moet ik nu zeggen? De waarheid? Nee, dat klinkt ook weer zo dom: 'Nou ik had al mijn concentratie en aandacht gericht op mijn grote kleine vriend hier beneden, die staat nog graag rechtop bij het zien van Anne.'
Nee, dat wordt hem niet nee.
"Gewoon keihard vergeten." Maak ik er maar van.
Ik krijg nog wat commentaar, wat natuurlijk hartstikke terecht is.
In de verte zie ik Liam kijken, die gaat haar niet meer lang bezig houden. Gelukkig voor mij, betekent dat, dat ons gesprek voorbij is. Al heeft Liam alweer een andere manier om haar nog even bezig te houden. Hij is foto's van haar aan het maken. Zou hij die ook naar mij kunnen sturen? Oké nu is het genoeg Tomlinson, je hebt verdomme een vriendin. Alle Larry bullshit is eindelijk opgelost en komt dit nog. Waarom moet het altijd zo moeilijk. Daarnaast heeft zij een vriend.
Ik betrap mezelf erop dat ik staar, met open mond nog wel. Snel druk ik mijn lippen op elkaar en kijk even om me heen om er zeker van te zijn dat niemand me heeft gezien.

Gelukkig heb ik wat tijd om tot mezelf te komen wanneer we 's middags weer lekker aan het zwembad liggen.
"Welke is beter?" Iemand ploft neer op het bedje naast mij, ik ruik dat het Anne is, haar heerlijke frisse, toch warme geur.
Ik probeer recht voor me uit te blijven kijken naar Liam en Zayn in het zwembad kijken en ik probeer mijn vriend hier beneden onder controle te houden.
"Louis?" Ja, dit wordt wel erg opvallend, gewoon doen alsof ik haar niet hoor... Pfff faal Tomlinson, faal.
"Tommo?" Anne's stem klink nu toch al een stuk luider.
"Ja." Zucht ik en met een brede glimlach draai ik mijn hoofd.
"Welke foto is beter als profiel foto op twitter?" Vraagt Anne met een brede glimlach terwijl ze me het fototoestel voor houdt, waarop drie foto's te zien zijn. De foto's die Liam vanmiddag van haar heeft gemaakt, toen ik ons plan verpestte. Nou er is in ieder geval iets goeds uit gekomen...
"Ze zijn alle drie heel leuk!!" Beantwoord ik haar vraag eerlijk.
Ik ga nog een keer naar de tweede foto, zo ook naar de derde waarna weer terug naar de eerste.
"Hier lijkt je haar wel langer." Zeg ik kritisch terwijl ik naar het schermpje wijs met de eerste foto erop. "Maar bij deze is je haar ook heel mooi en het licht valt goed." Begin ik over de tweede. "Maar deze..." begin ik over de derde, maar ik word onderbroken.
"Louis zo komen we ook niets verder" Lacht Anne.
"True" Lach ik en ik kies uiteindelijk voor de eerste.
Anne vraagt me nog een paar keer of ik het zeker weet en of die echt mooi is, waarom is ze toch zo onzeker? Ze is zo mooi en speciaal...


En hier is zoals beloofd een Louis POV
Hope you like it (: x

Reageer (2)

  • Lexia

    Iedereen is op Anne :)

    1 decennium geleden
  • Multiply

    ANNE ANNE ANNE GETS POPULAIR XD

    I think... I am in love with this story ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen