Hoofdstuk 59
"Uhm... Oké dan." Zeg ik een beetje onhandig.
De jongens hebben me net gevraagd iets voor ze te zingen. Natuurlijk wilde ik eerst niet, maar tegen die jongens is echt niet op te komen.
Ik begin een beetje aarzelend: "When your lips are on my lips, then our heart beats as one. But you slip out of my finger tips. Every time you run."
Ik haal uit bij het woord 'run.'
Met open mond staren de jongens mij aan.
"Wauw." Zucht Zayn.
"Sick." Zegt Louis hoofdschuddend.
"In-cre-di-ble." Vindt Harry weer op zijn beurt.
"Per-fect." Deelt ook Liam zijn mening.
Er verschijnt een glimlach van hier tot Tokio op mijn gezicht en die wordt alleen maar groter bij het zien van Niall's gezicht.
"Hit me." Fluistert hij terwijl hij me ongelovig aan blijft kijken.
Natuurlijk laat Louis zich zoiets geen tweede keer zeggen. Een klap klinkt door het busje waarmee we op weg zijn naar Novigrad.
"Au." Roept Niall verontwaardigt.
"Jij zei het." Louis haalt zijn schouders op.
Iedereen begint natuurlijk te lachen.
"Maar even serieus, je moet hier echt iets mee doen." Het is Harry die de magische woorden uitspreekt, ik droom natuurlijk al heel lang van zo'n carrière. Rode lopers, jurkjes, optreden, meet and greets...
Ik glimlach zwakjes, "Ik zou wel willen, maar ik durf niet. Ik ben het type watje dat gewoon in haar vingers wil knippen en op wereld tournee kan."
"Helaas kan dat niet." Liam mengt zich in het gesprek.
"No shit." Antwoord ik.
"Dus hoe wil je het dan gaan aanpakken?" Ook Zayn heeft zich erbij gevoegd terwijl Niall en Louis nog steeds bezig zijn met het 'hit me' dingetje.
"Niet."
"Niet?" Vragen Liam en Zayn in koor.
"Ja, ik bedoel, ik kan ook gewoon verder leven zoals ik dat nu doe. Zolang ik gelukkig ben..." Leg ik uit.
"Maar zo'n talent mag niet verloren gaan." "Dat is absoluut waar." Stemt Niall, onder zijn discussie met Louis, in met Harry.
Ik haal mijn schouders op, ik zie geen andere manier om mij in de hitlijsten te krijgen hoor...
"Hoe ging dat liedje eigenlijk verder?" Vraagt Zayn, die naast me is komen lopen. Hier in Novigrad zijn best veel leuke winkeltjes.
"Dat weet ik nog niet, het was een liedje dat ik nooit af heb gemaakt, net als vele andere." Antwoord ik op Zayn's vraag.
"Aha..."
Ik lach even en loop dan naar een winkel met hoedjes. Ik doe er een op en poseer voor de camera die Harry in zijn handen heeft. Na de flits neemt Niall naast me plaats, ook met een hoedjes op natuurlijk. De camera flits weer en we hangen, nog lachend, de hoedjes terug, Niall en ik lopen naar de camera die Harry nog steeds vast heeft en kijken op het schermpje waar de foto opstaat. Dat hoedje stond Niall nog niet eens zo slecht.
"Ahw." Zeggen we beide in koor en we kijken elkaar aan waarna ik Niall's lippen even op die van mij voel. Hand in hand lopen we weer verder en we komen op het strand van Novigrad. Al zijn we hier om het stadje te bekijken, niet om de zonnen of wat dan ook.
Reageer (2)
IK BEN 5SOS FAN (:
1 decennium geledenAls ze ooit hierheen komen gaan wij samen xd
JA LOUIS POV
1 decennium geledenEn ik vond het gewoon een leuk stukje hoor