I like the new you - Harry Styles (16+)
" Cait!"
"Zayn!" Allebei geven ze elkaar een high-five als Cait weer eens te laat in de les toekomt.
"Wel mevrouw Black, u komt nog naar de les?" Vraagt de leerkracht.
"Ja, ik ben nu eenmaal verplicht hé meneer, maar als u dat erg vind, wil ik ook wel terug naar huis gaan hoor."
"Wel nee, blijf jij nog maar eens na deze avond."
"Great job, Cait!" Zegt Zayn haar nog na, voor ze gaat zitten.
"En Malik, blijf jij ook nog maar eens na!"
Allebei zakken ze onderuit op hun stoel terwijl de leerkracht verder gaat met zijn uitleg, opletten doen ze niet. Net zoals Harry, Hij heeft het te druk met naar Cait te kijken.
~Een aantal dagen later~
"Zayn?" De zwartharige jongen kijkt om als hij zijn naam hoort. Het is Harry die naar hem toekomt. Zayn en Harry kennen elkaar tamelijk goed van school en ze zijn wel goede vrienden. Samen met Cait lopen ze naar huis en Cait is de eerste die bij haar huis aankomt, "Tot morgen, peepz" zegt ze vrolijk voor ze de voordeur met een harde klap toezwaait. Wanneer Harry en Zayn verder richting huis wandelen merkt Zayn dat Harry zich wat ongemakkelijk voelt.
"Man, wat scheelt er? Je doet zo raar de laatste tijd?"
Harry zucht en kijkt recht in de twee bruine ogen van Zayn.
"Ik ben verliefd Zayn.."
Meteen siert een grijns Zayn's gezicht.
"En wie dan wel?"
Harry vind zijn schoenen best wel interessant, maar kijkt toch op.
"Cait.." Fluistert hij zacht.
Zayn moet hem inhouden om niet te gaan lachen.
"Harry, weet je wat?" Ondertussen zijn ze al bij Zayn's huis aangekomen.
"Misschien maak je wel kans bij haar, maar ik denk dat je moet veranderen."
"Echt?"
"Jups"
"En hoe?"
"Hazzaboy" Zayn legt zijn hand op Harry's schouder.
"Ik help je. Jij gaat veranderen en Cait gaat voor je vallen als een blok"
Harry glimlacht kleintjes.
"Afgesproken?"
Even denkt hij na, maar knikt uiteindelijk.
"Afgesproken!"
Opeens vliegt de voordeur open.
"Zayn? Ben je niet moeten nablijven vandaag? Een wonder!" Zijn zus staat in de deuropening met een glimlach.
"Nee, en hup, naar binnen jij!"
Harry kijkt de twee lachend aan. “Ik help je, vanaf morgen. Goed?” Harry knikt en allebei geven ze elkaar nog een high-five, voor Zayn de deur toe trekt en Harry naar huis gaat.
En zo gezegd, zo gedaan. Zayn slaagde in zijn plan en Harry veranderde helemaal. Je kon hem nu wel een echte badboy noemen, en Cait? Ja, zij vond Harry echt geweldig, maar ze was niet alleen. De tamelijk onbekende Harry, van op school, werd één van de populairste jongens van het hele dorp. Iedereen kende hem, en hij genoot van de populariteit. Bijna alle meisjes van de school vielen als een baksteen voor hem. Ja, het was hem gelukt. Nu enkel Cait nog, dacht hij.
Met z’n drieën lopen ze door de gangen, richting het lokaal dat ze nodig hebben. Zoals gewoonlijk zijn ze weer eens te laat, maar plots schiet Zayn iets te binnen.
“Ik ben mijn boek nog in mijn kluisje vergeten!” zegt hij snel .
“Je hebt nooit je boek, Zayn. En anders kijk je maar met mij mee” zegt Cait.
“Ah, euhm… maar toch. Ik ga het snel halen. Ga al maar!” zegt hij en voor ze iets kunnen antwoorden is hij al weg. Harry en Cait kijken elkaar vragend aan, maar halen hun schouders op en gaan het lokaal binnen.
“Wel, wel, Styles en Black komen ook nog..” Allebei kijken ze elkaar met opgetrokken wenkbrauwen aan.
"Mevrouw, we zijn toch nog redelijk op tijd?" Zegt Harry. Cait werpt een blik op de klok en merkt dat ze twintig minuten te laat zijn.
"En dan nog zo tegenspreken? Blijf maar na Styles en Black, wat is jouw reden?"
"Wel mevrouw, ik vind uw lessen gewoon niet leuk."
"Wel zo, blijf jij ook maar een uurtje of twee na. En waar is Malik?" Ze halen hun schouders op als antwoord.
"Ga zitten!"
Ze gaan grijnzend zitten. Waar blijft Zayn nu?
Plots gaat de deur open en komt een leerkracht van het secretariaat binnen. Ze begint een babbel te doen met de leerkracht en wat Cait ervan verstaat is dat Zayn naar huis is, omdat hij zich niet goed voelde. Hoe schijnheilig kan hij zijn?
Na school gaan Cait en Harry dus naar het lokaal waar ze altijd moeten nablijven. Cait klopt aan en een leerkracht opent de deur.
"Oh, moeten jullie ook nog nablijven?" Cait kijkt de leerkracht dom aan.
"Ja"
"Wel, dan mogen jullie meekomen. Hier is namelijk geen plaats meer." Allebei zuchten ze, maar volgen de leerkracht dan. Ze opent de deur van een klas en ze gaan naar binnen.
"Binnen een uurtje of twee kom ik wel zeggen dat jullie door mogen."
Ze doet de deur terug toe en Cait laat haar rugzak ergens in de hoek vallen. Als ze zich omdraait staat Harry toch wel heel erg dicht bij haar. Ze verdrinkt werkelijk in zijn prachtige mosgroene ogen, en zijn gezicht komt steeds dichterbij. Uit het niets duwt Harry haar tegen de muur en ontstaat er een passionele zoen, die al snel overgaat in een tongzoen. Cait eindigt de zoen even wegens ademnood en kijkt Harry aan.
"Ik wil je" fluistert ze, "Al zo lang.." En voor Harry er kan op ingaan heeft ze haar lippen al terug op de zijne gedrukt. Zijn tong streelt haar lippen en kusgeluidjes vullen het klaslokaal. Harry's shirt vliegt al snel uit en gefascineerd volgt Cait de contouren van zijn tatoeages. Aan zijn tepels blijft ze even hangen en ze buigt haar mond er naartoe. Ze likt zijn tepels één voor één, waardoor kreuntjes Harry's mond verlaten.
Harry tilt Cait op en ze slaagt haar benen rond zijn middel. Hij zet haar neer op een bank en laat Cait even los. Hij gaat naar de deur, om deze op slot te draaien.
Cait trekt haar shirtje uit en Harry komt tussen haar benen staan. Hij streelt met zijn vingers over haar buik en gaat zo verder naar haar rug, waar hij haar bh los klikt. De bandjes glijden van haar schouders en de cupjes vallen van haar borsten. Haar tepels zijn al keihard omdat het niet al te warm is in de klas. Harry speelt met haar tepels, door ze tussen zijn vingers te laten rollen.
Cait buigt zich voorover en zoent Harry vol op de lippen. Terwijl hun zoen verdergaat opent Cait de broeksknoop van Harry en zijn broek hangt al snel op zijn enkels. Hij schopt zijn broek weg en Cait's blik valt op de bobbel die zijn boxer op een tent laat lijken. Een zachte giechel verlaat haar mond als Harry haar van de bank tilt. Opnieuw raken ze in een zoen verstrikt terwijl Harry Cait's broek probeert open te krijgen. Cait lacht zachtjes als ze merkt dat het hem niet lukt. Ze helpt hem een handje en door zelf haar broek uit te trekken. Ook deze belandt ergens op de grond waarna Harry haar op de bureau van de leerkracht zet. Cait drukt haar lippen op die van Harry wanneer hij met zijn handen naar haar rug gaat en ze in haar slipje laat glijden en ze op haar billen laat rusten. Hij masseert haar billen en Cait voelt zich met de seconde meer opgewonden geraken. Harry streelt haar rug en knijpt haar heupen bijna fijn wanneer Cait haar vingers over zijn boxer glijden. Een kreun verlaat zijn mond en zijn hand glipt haar slipje in.
"Haz, doe het" kreunt Cait terwijl ze haar benen verder spreidt. Cait laat haar hoofd in haar nek zakken en steunt met haar handen op het bureau. Ze lift haar heupen op en Harry trekt haar slipje in één simpele beweging uit. Harry buigt zich voorover en streelt met zijn vingers haar clitje waardoor ze huivert. Één van zijn vingers glipt bij haar naar binnen en bewegen heerlijk in Cait. Kreunen verlaten haar mond en telkens Harry zijn vinger dieper brengt stoot ze haar heupen omhoog.
"Zo.. Goed.." Kreunt ze. Grijnzend brengt Harry nog een tweede en derde vinger bij haar binnen. Cait ziet Harry's hoofd dichterbij komen en voelt plots zijn lippen rond haar clit. Hij zuigt erop wat een kreetje van Cait oplevert. Zijn tong tikt ritmisch tegen haar clit en af en toe bijt hij er zachtjes op, terwijl zijn vingers haar nog steeds verwennen.
"Haz..ik.. Ik.." Al haar spieren spannen zich aan en meteen trekt Harry zich terug. Hij komt terug omhoog en aan zijn lippen hangt vocht van Cait.
Hij zoent haar en Cait proeft zichzelf. Ze duwt zichzelf omhoog en laat haar handen naar zijn boxer glijden. Ze trekt hem naar beneden en een grote mini Harry komt tevoorschijn. Cait's vingers strelen zijn gehele lengte en ze begint Harry af te trekken. Kreunen verlaten zijn mond, wat een giechel van Cait oplevert.
Als Harry zich niet meer kan houden stopt Cait. Harry kijkt haar diep in haar ogen aan en zoent haar passievol. Langzaam gaat hij bij haar binnen, en telkens hij dieper gaat, zakt Cait's mond een stukje open. Als Harry helemaal in haar zit, blijft hij even zitten en kijkt Cait even naar beneden. Harry zit helemaal, tot aan zijn ballen in haar.
"Zo.Groot." Fluistert Cait en traag begint Harry te stoten. De bureau begint al snel te piepen onder zijn bewegingen waardoor Harry haar optilt. Ze slaagt haar benen rond zijn middel en Harry stapt naar de muur. De koude muur maakt kennis met haar blote rug, wat een klein gilletje van Cait oplevert. Harry begint met lange halen te stoten en Cait laat zich over zijn schouder zakken. Telkens komt Harry diep bij haar binnen en allebei kreunen ze luid. Ze bedrijven de liefde. Pure liefde, niet van lust enkel passie. Harry's bewegingen gaan steeds sneller en telkens hij omhoog stoot drukt Cait haar heupen naar beneden. Harry laat zijn tanden over de huid in haar hals schrapen waardoor ze haar nagels in zijn rug klemt. Het klaslokaal wordt opgevuld door kreunen en gehijg van hun beide.
"Harry.. Ik... Ooh..!" Cait krijgt met moeite iets over haar lippen.
Al de spieren in haar lichaam spannen zich aan en ook Harry begint het moeilijk te krijgen.
"Cait... Oh, god!"
"Ha.. Harry!" Haar hele lichaam trilt terwijl Harry haar helemaal vol spuit. Langzaam rijdt hij zijn orgasme uit terwijl Cait zich terug omhoog duwt en hem zoent.
"Zo wil ik nog wel nablijven" hijgt ze in zijn oor. Harry grinnikt en zoent opnieuw waarna zijn tong toestemming vraagt. Hij gaat uit haar en wankelend komt Cait op haar voeten terecht.
"Je bent echt geweldig!" Zegt ze eerlijk.
"Jij nog beter!" Antwoord Harry.
Ze trekken hun kleren aan en Cait komt op Harry's schoot zitten.
Harry's mobiel trilt plots en hij opent het bericht waardoor hij grinnikt. Hij laat het aan Cait ook lezen.
from: Zayn
Ik veronderstel dat jullie het nablijven niet zo erg vonden? Zullen we morgen nog eens te laat in de les toekomen?
Ook zij kan een lach niet inhouden.
"Dat is misschien een goed idee" zegt Cait voor ze Harry nog een zoen geeft.
Reageer (2)
Ik wil gerustcnog is met badboy Harryvnablijven
1 decennium geledenhaha, nog eens nablijven xx
1 decennium geleden