Ik ben dus Silvia en dit gebeurde er vanochtend
"SILVIA!!" "Kom nu onmiddellijk naar beneden voor het ontbijt anders gooi ik het weg!" werd er geschreeuwd.
Zo vlug als ik kan kleedde ik me aan kamde mijn haren, en vloog ik de trap af naar beneden.
Mama zag er boos uit en liep naar de kamer.
Boven in de kast waar ik niet bij kon lag het brood, toen ik de prullenbak open deed wist ik genoeg.
Dan maar niet eten. Ik keek op de klok en....
IK MOEST AL NAAR SCHOOL Ik moest mijn tas nog klaar maken,
er was niks meer om voor in de pauze op te eten.
Dan maar geen eten. Daarna rende ik naar de garage om mijn fiets te pakken.
Het regende super hard het kwam met bakken naar beneden vallen,
dus ik zette mijn fiets terug en vroeg of mijn moeder me naar school wou brengen.
Mijn moeder zei ''Nee je kunt best zelf, schiet eens op je bent al te laat."
"Daaag" Daarna duwde ze mij keihard de deur uit alsof ze me voor altijd weg wilde hebben.
Ik kon wel janken maar door de vele regen kon je er niks van zien. Een kwartier te laat kwam ik op school drijf nat aan.
"Sorry dat ik te laat ben'' zei ik toen ik de klas binnen was. Maar juf keek boos dat betekend nablijven.
Ik ging maar snel zitten op mijn plaats.
Om kwart over tien was het pauze. Justin vroeg "waarom heb je geen eten mee? "
Ik zei niks. Toen ik thuis kwam was er niemand. Ik ging gouw kijken of er iets te eten was
want ik had verschrikkelijke honger maar er was nog steeds niks.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen