02
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
Scorpia heeft eigenlijk alles al geschreven wat ik ook wilde schrijven! Ik had dat soort dingen ook altijd... Ik ben nu een verhaal begonnen op Quizlet in de hij/zij-vorm, terwijl ik normaal in de ik-vorm schrijf. Het leek me wel een uitdaging . Eerst moest ik mezelf telkens corrigeren als ik weer eens "ik" typte i.p.v. "zij". En nu ben ik er alweer aan gewend! Gewoon veel schrijven . Dan komt het vanzelf goed...
1 decennium geledenDat geeft niet hoor, had ik vroeger ook! Alleen een beetje meer erop letten en dan heb je het al in je oren geknoopt. Mijn abo blijft ook, net zoals die van Scribe. :')
1 decennium geledenIn één regel mag er maar één persoon spreken, een tipje van mij. En als je na een uitgesproken zin 'zei hij/zij' o.i.d schrijft, hoeft dat niet in hoofdletter. Enkel als de persoon dan iets anders doet, zoals: '' 'Papa, ik ga zo.' Ik zuchtte.''
Dan hoort er wel een hoofdletter, maar hier hoeft dat niet: '' 'Papa, ik ga zo,' zuchtte ik.'' (Of iets anders dan zuchten, maakt niet uit wat). Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat je er de volgende keer op gaat letten c:
Ik wil helemaal niet aandringerig overkomen of zo en wil helemaal niet zeuren en zeiken! Ik vind het verhaal zelf leuk en verder is je schrijfstijl heel mooi. (:
Haha geeft niet. ik ben daar ook heel roekeloos in. Dan begin ik met tt en eindig ik met vt.
1 decennium geledenIk vind de verhaallijn leuk, dus mijn abo blijft.