Foto bij JawaadS || Deel 2

1 week later

'Hey Zayn.' Zei ik en gaf hem een kus op zijn wang. Ik en Zayn hadden vorige week onze eerste 'date' gehad. Hij was letterlijk in het water gevallen. Hij had een romantische etentje op het strand geregeld maar het begon te regenen. Dus zijn we maar bij zijn thuis tv gaan kijken. Voor mij was dat ook leuk maar hij was zo kwaad op zijn eigen en op het weer dat hij een tweede eerste date wou organiseren. 'Ik zie je straks.' Zei hij. Ik knikte. 'Hey.' Zei Adnan die net het school kwam binnengelopen. 'Wat gaan jullie doen?' Vroeg hij. 'Op date.' Zei ik en gaf hem een knipoog. 'Oww.' Zei hij en liep weer de andere kant uit. Ik grinnikte. 'Kom we gaan met hem mee.' Zei Zayn en pakte onverwachts mijn hand vast. Vlinders fladderde vrolijk rond in mijn buik. We gingen bij onze vrienden staan en niet veel later ging de bel en iedereen ging naar zijn les.

Tijdens de les kreeg ik veel jaloerse blikken. 'Jij pakt Zayn van ons af.' Zei een barbiepop. Ik grinnikte. 'Ik pak helemaal niemand af.' Siste ik naar haar. 'Ooh jawel.' Zei ze. De bel ging en ik liep het lokaal uit en liep naar mijn kluisje. Ik werd tegen mijn kluisje geduwd door het meisje van daarnet. Ze zat dan wel in mijn klas maar haar naam weet ik totaal niet. 'Je blijft bij hem uit de buurt.' Zei ze maar Zayn had het gehoord want ik zag hem net aankomen. 'Blijf eens van haar af.' Zei hij kwaad naar het meisje die mij niet snel genoeg kon los laten. 'Sorry Zayn het is gewoon...' Verder hoorde ik haar niet meer want Zayn nam me bij mijn hand en we liepen de school uit. 'We hebben nog les.' Zei ik verbaasd. 'Nee hoor je bent ziek.' Zei hij en gaf me een knipoog. Ik grinnikte.'Badass.' Zei ik. We liepen pratend door de straten en kwamen uit aan een groot veld met een klein tentje. Ik grinnikte en we liepen naar het tentje toe.

Toen we bij het tentje gearriveerd waren was het al 5 minuten verder. Hij deed de tent open en ik zag een kleed liggen met eten en kaarsen. 'Aww zo schattig.' Zei ik en ging zitten naast Zayn. 'Voor jou alles.' Mompelde hij verlegen. We begonnen te eten en niet veel later hoorde ik het regenen. 'Alle geluk vond ik deze tent.' Mompelde hij. Ik begon te lachen. 'Het is zeer leuk en gezellig Zayn.' Zei ik. Hij keek me aan. 'Dank je.' Zei hij. Na we hadden gegeten zaten we weer rustig te praten het was al wat donkerder door de regenen maar het was al avond. De tijd vliegt als je het naar je zin hebt. Nu snap ik het spreekwoord. 'Yasmin ik wil je iets zeggen.' Zei Zayn die nu met zijn vingers aan het spelen was. 'Ja?' Vroeg ik. Hij begon nog zenuwachtiger met zijn vingers te spelen. Ik pakte met mijn hand zijn vingers vast en hij keek me aan. 'Ik vind je al een tijdje leuk.' Zei hij op hetzelfde moment. 'Ik jou ook.' Zei ik stil. Hij kreeg een grijns op zijn gezicht en boog voorzichtiger dichter met zijn hoofd. Ik sloot mijn ogen en niet veel later voelde ik zijn zijde zachte lippen op de mijn. Hij likte met zijn tong over mijn onderlip en ik gaf hem maar al te graag toestemming. Onze tongen speelde en spel waarvan alleen wij de spelregels kende.

De volgende dag kwamen we op school aan en Adnan stond er met een big smile. 'Wat is jou probleem?' Vroeg ik verbaasd. Hij keek naar mijn en Zayn's handen die verstrengeld met elkaar waren. Ik bloosde. 'Eindelijk.' Zei hij en gaf me een knuffel. 'Gek.' Zei ik. Ik kreeg de dagen nadien nog veel jaloerse blikken maar met Zayn aan mijn zijde ging alles veel beter.

Reageer (1)

  • JawaadS

    Iike itt!......

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen